عدم اتصال به اینترنت در ویندز سرور 2016

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارعدم اتصال به اینترنت در ویندز سرور 2016
Hossein 4 سال قبل

با سلام، وقت بخیر .. چرا با نسخه ویندز سرور ۲۰۱۶ نمیشه به اینترنت دسترسی داشت، مشکل از کارت شبکه هستش یا درایور؟ .. از نصب کارت شبکه اطمینان دارم، اما تلاشم برای نصب درایور بی نتیجه بود خیلی گشتم و نصب کردم اما هیچ کدوم جوابگو نبود .. پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 

نحوه فعال سازی
برای شروع در ویندوز سرور ۲۰۱۶ میتوانید در قسمت Search کلمه Service را تایپ کنید پنجره‌ی مورد نظر ظاهر شود.
بعد از باز شدن صفحه سرویس‌ها در قسمت سمت راست سرویسی با نام Wired AutoConfig جستجو کنید و بعد از مشاهده‌ بر روی سرویس مورد نظر کلیک نمایید.
 پس از باز شدن پنجره Wired AutoConfig در تب General در قسمت کشویی Startup type کلمه Automatic را انتخاب کنید و سپس روی دکمه استارت کلیک کنید و در انتها بر روی دکمه ok کلیک کنید.
 مشاهده می‌کنید که در قسمت Status سرویس وای فای ویندوز سرور شما در حال اجرا است.
 سرویس شما فعال شده است و فقط باید شبکه‌ی خود را فعال سازی کنید. برای فعال سازی شبکه بی سیم وای فای به مسیر Control Panel\Network and Internet\Network Connections مراجعه کنید و در قسمت Properties  شبکه‌ی مورد نظر در قمست تب Authentication  تیک مربوط به Enable IEEE 802.1X authentication را فعال کنید و در قسمت Choose a network authentication method باید متد مورد نظرتان انتخاب کنید و شبکه بی سیم وای فای شما به ویندوز سرور مورد نظر شما متصل است.
اما باز هم طبق مطالعات اخیر ماکروسافت این سرور را پشتیبانی نمیکند و ممکن است شما به مشکل برخورد کنید .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی