عدم اتصال به دروید کم

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارعدم اتصال به دروید کم
پوریا رادمهر 4 سال قبل

سلام من می خواهم با استفاده از گوشی خودم به عنوان وبکم در برنامه ی اسکایپ کلاس انگلیسی بر گذار کنم اما وقتی وای فای آیپی را وارد می کنم متصل نمیشود حتی وقتی با کابل یو اس بی موبایلم را به کامپیوتر متصل می کنم کامپیوتر موبایلم را شناسایی می کند ولی در برنامه ی دروید کم هیچ چیزی وجود ندارد.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
لطفا روش پایین را حتما حتما مطالعه کنید کامل زیرا نکات کلیدی در ان وجود دارد اگر تمام روش پایی ن را به صورت ۱۰۰% اجرا میکنید اما باز هم به مشکل بر میخورید مدل دقیق گوشی خود را به ما در قسمت کامنت پس از ثبت نام اطلاع دهید .
نحوه استفاده از گوشی های اندروید خود به عنوان وبکم کامپیوتر
اگر شما هم قصد چنین کاری دارید، در گام نخست شما نیاز به بارگیری و نصب برنامه ای را دارید که به شما امکان می دهد از گوشی Android خود به عنوان وبکم کامپیوتر خود استفاده کنید.
در همین راستا برنامه های زیادی برای نصب و راه اندازی هست که می توان از آن ها استفاده کرد، اما بهترین آن وبکم بی سیم DroidCam هست. این برنامه به سریع ترین شیوه ممکن می تواند، ارتباط بین گوشی هوشمند Android و رایانه شما را با استفاده از شبکه بی سیم یا از طریق کابل USB راه اندازی کند.
برنامه وبکم بی سیم DroidCam در دو نسخه رایگان و پولی ارائه می شود. نسخه رایگان، که ما برای ایجاد این آموزش استفاده کردیم، مضرات نمایش تبلیغات در گوشی هوشمند شما را دارد. نسخه حرفه ای پرداخت شده پشتیبانی از فیلم با وضوح بالا (حداکثر ۷۲۰p) را ارائه می دهد، گزینه ای به نام “FPS Boost” که امکان افزایش حداکثر دو برابر فریم را می دهد. گزینه های سفارشی سازی بیشتر برای مشتری ویندوز مانند چرخش ویدیو، افزایش یا کاهش کنتراست تصویر و وضوح تصویر و سایر موارد را به کاربر می دهد.
تبدیل دوربین گوشی هوشمند به وبکم کامپیوتر با برنامه DroidCam
قبل از هر کاری باید مطمئن شوید که تلفن هوشمند اندرویدی و کامپیوتر شما هر دو به یک شبکه وصل شده اند. پس از اطمینان از این موضوع، مراحل بعدی را دنبال کنید:
مرحله ۱. برنامه وبکم بی سیم DroidCam را در تلفن هوشمند Android خود بارگیری و نصب کنید. می توانید آن را در فروشگاه Play پیدا کنید، در قسمت صفحه فروشگاه برنامه، روی نصب ضربه بزنید و صبر کنید تا برنامه نصب شود.
نحوه استفاده از گوشی های اندروید خود به عنوان وبکم کامپیوتر
پس از نصب برنامه روی گوشی هوشمند اندروید خود، به رایانه Windows خود بروید و قدم بعدی را اجرا کنید.
مرحله ۲. برنامه DroidCam Client را در کامپیوتر خود بارگیری و نصب کنید؛ در کامپیوتر خود، مرورگر وب مورد علاقه خود را باز کرده و از این صفحه وب DroidCam Windows Client مشاهده کنید.
پس از بارگیری، باید روی آن یک گزینه بزرگ بنام DroidCam Client v6.0 مشاهده کنید. برای بارگیری برنامه DroidCam Client روی آن کلیک کرده یا روی آن ضربه بزنید.
نحوه استفاده از گوشی های اندروید خود به عنوان وبکم کامپیوتر
اکنون باید یک فایل کوچک ۸۷۵ KB با نام DroidCam.Client.6.0.FullOffline.zip دریافت کنید. آن را در جایی از کامپیوتر خود ذخیره کنید (برای مثال، روی دسکتاپ خود). سپس محتویات آن را استخراج کنید و باید یک فایل اجرایی با نام DroidCam.Client.6.0.exe با اندازه ۹۱۵ KB دریافت کنید.
نحوه استفاده از گوشی های اندروید خود به عنوان وبکم کامپیوتر
بر روی فایل اجرایی دوبار کلیک کنید و دستورالعمل های آن را برای نصب DroidCam Client در کامپیوتر خود دنبال کنید. فقط روی کلیک کردن Next ادامه دهید.
نکته: وقتی از شما سؤال می شود که آیا می خواهید نرم افزار درایور را از “DEV47 APPS” نصب کنید، آن را حتما نصب کنید. اگر این کار را نکنید،  Windows نمی تواند از طریق گوشی Android به برنامه وصل شود.
نحوه استفاده از گوشی های اندروید خود به عنوان وبکم کامپیوتر
پس از اتمام نصب، سرویس گیرنده کامپیوتر را باز کنید و به مرحله بعدی بروید.
مرحله ۳. برنامه Android Webcam DroidCam Wireless را با Windows DroidCam Client متصل کنید، به گوشی هوشمند Android خود بروید و برنامه وبکم بی سیم DroidCam را باز کنید. می توانید آن را در لیست همه برنامه های خود پیدا کنید.
نحوه استفاده از گوشی های اندروید خود به عنوان وبکم کامپیوتر
اولین باری که برنامه وبکم بی سیم DroidCam را باز می کنید، صفحه خوش آمد گویی را می بینید که می توانید یک راهنمای شروع سریع در مورد نحوه استفاده از آن را ببینید. آن را بخوانید، روی Next ضربه بزنید و سپس از پایین صفحه بر روی دکمه Got it کلیک کنید.
وب کم بی سیم DroidCam از شما می خواهد که اجازه استفاده از دوربین و میکروفون گوشی اندرویدی خود را بدهید، بدیهی است که باید این کار را انجام دهید. اکنون برنامه وبکم بی سیم DroidCam صفحه نمایش جدیدی را بارگذاری می کند، که بر روی آن به شما نشان می دهد که به چه شبکه WiFi متصل هستید، آدرس IP گوشی هوشمند اندرویدی و پورت مورد استفاده این برنامه است.
نحوه استفاده از گوشی های اندروید خود به عنوان وبکم کامپیوتر
سپس حتماً تیک قسمت Video را انتخاب کرده و در صورت تمایل، کادر تأیید صوتی را نیز انتخاب کنید.
مرحله ۴. ویدیو را از گوشی Android خود شروع کنید برای شروع انتقال داده های ویدیویی، بر روی دکمه Start از Windows DroidCam Client کلیک کنید، اکنون باید یک پیش نمایش ویدیو ارسال شده از دوربین تلفن هوشمند خود را ببینید.
مرحله ۵. از گوشی اندرویدی خود به عنوان یک وبکم در Skype ، Facebook و سایر برنامه های مشابه استفاده کنید. اکنون می توانید هر برنامه ای را که به یک وبکم احتیاج داشته باشد باز کنید، تا از تلفن هوشمند اندرویدی خود یعنی منبع DroidCam Source استفاده کنید.
نحوه استفاده از گوشی های اندروید خود به عنوان وبکم کامپیوتر
جمع بندی
برنامه Windows DroidCam Client از طریق دو روش مختلف ارتباط بین کامپیوتر و گوشی هوشمند Android را شامل می شود: از طریق USB یا با ایجاد اتصال مستقیم بی سیم بین کامپیوتر و تلفن هوشمند Android صورت می پذیرد. با این حال، روش USB را فقط به کاربران پیشرفته توصیه می کنیم.
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

Armin2  

سلام خسته نباشید
من میخوام به کابل USB وصل بشم تنظیماتشم درست کردم گوشی هم شناسایی میکنه ولی رو دکمه استارت میزنم خطا میزنه همه چیش اوکی از نظرم
به صورت wifi وصل میشه ها ولی با usb وصل نمیشه من روش اتصال با usb رو نیاز دارم اگه میشه راهنماییم کنید

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

اگر ممکنه متن دقیق ارور را ارسال فرمایید

Behrad  

ببخشید من گوشم ایفون هستش و نزدیک به یک سال از این برنامه استفاده کردم درست بود و حتی روی گوشیم نسخه ب پولیشو هم خریده بودم یک هفته هستش دیگه کار نمیکنه اروره Connect failed, please try againCheck IP and Port.dhadk network connection رو میده با اینکه هم ایپی رو درست میزنم هم نتم درسته که با وای فای وصل میکنم پیشیم با لن و گوشیم با وای فای بار ها نتو خاموش روشن کردم برنامرو پاک کردم دوباره ریختم دیگه نمیدونم باید چیکار کنیم رو پیسی من ویپی انی هم وصل نمیکنم ولی میدونم مشکل هرچی هست از پی سی هست چون با هیچ گوشی دیگه ای نتونستم کانکتبشم به پی سیم یعنی میشه برنامه ای رو پیشیم باشه نزاره این کار کنه؟