عدم باز شدن فایل های exe

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارعدم باز شدن فایل های exe
سامان مسش 4 سال قبل

سلام و وقت بخیر.
دوستان من به یه مشکل برخوردم اینکه تو فایل regedit ویندوز، تو قسمت فایل های exe ، فرمت رو از exefile به exe file تغییر دادم و الان هیچ برنامه ای حتی command و خود regedit به هیچ عنوان باز نمیشن.حتی خود properties فایل ها.
اصلا به یه مشکل سخت خوردم در حد اینکه troubleshoot سیستم هم بالا نمیاد و تمامی فایل های exe از کار افتادن.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
شما کاربسیار بسیار خطرناکی انجام دادید , شما می بایست قبل از هر تغییری یک فایل بک اپ از فایل های خود تهیه میکردید و ممکن است این عمل موجب تعویض ویندوز شود اما به شما توصیه میکنیم این روش را امتحان کنید .
بزگرداندن سیستم
روش زمان سنجی عیب یابی رجیستری یک سیستم بازگردانی است، اگر شما یک نقطه بازیابی داشته باشید، کار خواهد کرد. همچنین قابل توجه است که داده های مختلف که اخیرا ذخیره شده اند حذف خواهند شد.

    1. برای انجام این عملیات، به منوی “Start” بروید و به زبانه “Standard” بروید، “System Tools” را باز کنید و روی کلمات “System Restore” کلیک کنید.

یک سیستم استاندارد برای شروع ویندوز 7 را بازیابی کنید

    1. در پنجره باز شده، نقطه ای را در گزینه “Recovery Recommended” قرار دهید یا تاریخ خودتان را انتخاب کنید، مشخص کردن آیتم “انتخاب یک نقطه دیگر بازگرداندن” . شما باید تاریخ را مشخص کنید زمانی که مشکلی در رجیستری وجود نداشت. ما دکمه “بعدی” را فشار می دهیم.

ویندوز 7 سیستم بازگردانی
پس از این روش، پایگاه داده سیستم بازسازی خواهد شد.
ایا با این روش مشکل شما رفع میشود ؟
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی