عدم شناسایی کارت گرافیک

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارعدم شناسایی کارت گرافیک
Alireza 4 سال قبل

سلام و خسته نباشید
کامپیوتر من دسترسی به اینترنت نداره و میخوام برای کارت گرافیکم ی درایور نصب کنم ولی نمیدونم چجوری تشخیص بدم چ نوعی رو باید دانلود کنم ویندوزمم تازه ۱۰ کردم
اسمشو زده Microsoft basic display adapter و chip type هم نوشته Nvidia 
چیکا کنم؟:/

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
هنگامی که شما ویندوز ۱۰ را نصب میکنید . میتوانید با استفاده از دو طریق به اینترنت متصل شوید , اگر اط طریق وای فای نتوانستید و انتن ان وجود نداشت با استفاده از سیم لن لپ تاپ خود را به مودم مستقیما وصل کرده و به قسمت setting  رفته به بخش update & security  رفته و بر روی check update کلیک کرده و بگذارید خود لپ تاپ یا کامپیوتر اقدام به اپدیت موارد مورد نظر کند .
همچنین میتوانید از این طریق نیز اقدام کنید . در ابتدا باید به
پیدا کردن نام کارت گرافیک بپردازیم .
خب؛ برای شروع آموزش آپدیت کارت گرافیک ویندوز ۱۰ از قسمت پایین سمت چپ صفحه خود، گزینه Start را زده تا پنجره استارت باز شود. همچنین میتونید از کلید Win بر روی کیبورد برای باز کردن پنجره استارت استفاده کنید.
 
حالا با تایپ کردن عبارت dxdiag میبینید که آیکونی با رنگ پس زمینه ارغوانی و خطوط زرد نمایش داده شد. بر روی آن کلیک کرده تا صفحه جدیدی باز شود. این صفحه تمامی اطلاعات لازم درباره سخت افزار سیستم ما از جمله نوع کارت گرافیکمان را میدهد.
 
در این مرحله وقتی که از شما خواسته شد گزینه YES را انتخاب کنید. این کار باعث میشود که سیستم نوع کارت گرافیک شما را تعیین کند و سپس پنجره جدید در صفحه ایجاد شود. البته در اینجا ممکن است سیستم تلاش کند که به اینترنت متصل شود.
 
بر روی سربرگ Display کلیک کنید. در اینجا میتونید اطلاعات مختلفی از سخت افزار سیستمان را مشاهده کنید.
 
در ناحیه بالا سمت راست، روبه روی عبارت Name مدل کارت گرافیک شما درج شده. و به عنوان مثال درج شده  Intel(R) HD Graphics 520 که  یعنی این کارت گرافیک بر روی کامپیوتر ما نصب است و حالا میبایست آپدیتی که دریافت میکنیم جهت بروزسانی، متناسب با این مدل از کارت گرافیک باشد. لازم به ذکره که در این مرحله حالا شما میتوانید این پنجره را ببندید.
بعد از ان باید از سیستم یا لپ تاپ دیگری اقدام به گرفتن این کارت گرافیک از سایت خود NVIDIA نمایید و بعد از طریق فلش بر روی سیستم خود انتقال دهید .
 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی