علت خارج شدن ناگهانی از برنامه ها

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارعلت خارج شدن ناگهانی از برنامه ها
SoroushFallah92 4 سال قبل

سلام من یه مشکل دارم که وقتی وارد برنامه ها میشم یهویی بدون هیچ اروری بیرون میزنه اعصابم خورده هرچی میکنم درست نمیشه ولی تنها چیزی که فهمیدم مشکل از فایل dllهستش . میخواستم وارد بازی ای بشم یکی بهم گفت یه فایل dll حذف کنم حتی اسمشم گفت من الان یادم نمیاد یه کپی گرفتم و بعد حذفش کردم دیدم درست نشد برش گردوندم ولی از اون به بعد همش ارور dllمیومد یا ناگهانی از برنامه هایی مثل کروم بیرون میزد . همین الان هم میترسم اینهمه تایپ کردم یهویی بزنه بیرون. یا مثلا وارد بازی کانتر میشدم یهویی گیر میکرد (هنگ خیلی زیاد) فقط هم باید میزدی بیرون و دوباره وارد میشدی. هنور نفهمیدم این مشکل ها به هم ربط دارن یا نه لطفا کمک کنید و زود بفرستین!

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
خارج شدن ناگهانی برنامه ها مربوط به حذف آن فایل نمی باشد و این مشکل ممکن است از سمت ویندوز شما باشد برای رفع مشکل فایل حذف شده می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و جواب تیم پشتیبانی را مو به مو انجام دهید
ارور err_gfx_d3d_init در بازی GTA V
و مجدداً پس از نصب directx به مادر قسمت کامل اطلاع دهید که مشکل فایل dll  شما بر طرف شده است یا خیر؟ 
کرش شدن (Crash) به معنای خروج ناگهانی از بازی است. این اتفاق عموما زمانی رخ میدهد که مشکلی در سیستم شما وجود داشته باشد. مانند عدم نصب بودن آخرین درایور ها، عدم سازگاری سخت افزار شما با بازی مورد نظر. البته گاهی اوقات به دلیل وجود باگ برای آن بازی این اتفاق می افتد که کاری از دست شما ساخته نیست و باید منتظر حل این مشکل از طرف سازنده بازی باشید. به هر حال امروز در انزل وب روش هایی را جهت حل مشکل کرش شدن بازی ها در خدمت شما خواهیم گذاشت.
حل کرش بازی ها با نصب آخرین درایو ها
رفع مشکلات بازی های کامپیوتری
برای مشکل بیرون پریدن و سیو نشدن بازی ها در ویندوز ۱۰ و.. به Device Manager یا Windows Update رفته و بر روی درایو های مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه Update Driver را بزنید. پیشنهاد ما این است که تمام درایور هایتان را آپدیت کنید. پس از انجام این مرحله مجددا سراغ بازی رفته و امتحان کنید که آیا مشکل بسته شدن ناگهانی بازی حل شده است یا خیر.
نصب یا ارتقا نرم افزار های DirecX و Java
امروزه تقریبا تمام بازی ها برای اجرای روان و صحیح به نرم افزار های DirectX و Java نیاز دارند. چک کنید که آیا این دو نرم افزار بر روی سیستم شما نصب است یا خیر. اگر نیست اقدام به نصب آنها نمایید و یا اگر نصب است، ببینید که برای آن آپدیتی منتشر شده است یا خیر. گاهی مواقع شاید به روز نبودن DirectX علت خارج شدن ناگهانی از بازی در کامپیوتر باشد.
عدم نصب بودن یا بروز نبود نرم افزار های DirectX و Java حتی میتواند منجر به اجرا نشدن بازی هم شود. یا بازی به طور صفحه سیاه اجرا شود که این موضوع هم یکی از مشکلات شایع در میان گیمر ها میباشد.
لطفاً نتایج انجام روش های بالا را در قسمت کامل با ما در ارتباط بگذارید.
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی