غلط ثبت کردن مسیر فایل های دانلودی و مشکل خوردن کامپیوتر در تغییر نام آن

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارغلط ثبت کردن مسیر فایل های دانلودی و مشکل خوردن کامپیوتر در تغییر نام آن
Nasrin 4 سال قبل

سلام.درایو c پر شده بود اسم مکان ذخیرشو عوض کردم.ولی فک کنم اشتباهی رخ داده چون الان سیستم کلن به مشکل خورده و Manage رو کلیک میکنم ارور میده و مینویسه که اصلا وجود ندارد. و میخوام اسمشو عوض کنم Advance رو کلیک میکنم ارور میده لطفا راهنمایی کنید برای رفع این مشکل چی کار باید بکنم.ممنون

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
اگر ممکن است کمی بیشتر در رابطه با مشکل خود برای ما بیان دارید , که شما در نهایت قصد انجام چه کاری را دارید ؟ ایا مسیر فایل دانلودی را تنها تغییر دادید و چگونه ان را انجام دادید ؟ 
در حالت کلی برای تغییر مسیر دانلود شما می بایست به صورت زیر عمل کنید.
در ویندوز ها محل ذخیره فایل های دانلودی به صورت پیش فرض در درایو C و پوشه Downloads می باشد. اما بهتر است شما این مسیر را عوض کنید. برای انجام این کار ابتدا به درایو مورد نظر رفته و یک پوشه به نام Downloads بسازید.
حالا My Computer را باز کنید و در سمت چپ روی گزینه Downloads کلیک کنید تا وارد آن پوشه شوید. حالا کلیک راست کرده و Properties را برگزینید و وارد تب Location شوید:
 

 
حالا باید بر روی دکمه Move کلیک کنید و پوشه ای که در درایو مورد نظر ساختید را انتخاب کنید. کمی صبر کنید تا عملیات کپی کردن فایل ها تمام شود. بر روی OK کلیک کنید. تمام شد.
 ایا شما به صورت بالا این کار را انجام دادید ؟ لطفا در قسمت کامنت برای ما ان را بیان دارید 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی