فعال کردن دانلود و نصب خودکار آپدیت های ویندوز 10

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارفعال کردن دانلود و نصب خودکار آپدیت های ویندوز 10
spiritpalsy 2 سال قبل

سلام
می خواستم آپدیت های ویندوز به صورت خودکار (اتوماتیک) هم دانلود بشه و هم خودکار نصب بشه…
تاحدی با تنظیماتش آشنا هستم ولی اگه اطلاعات دقیق تری بدید ممنون میشم…
فقط توی local group policy editor باید تنظیمات رو انجام بدم یا باید توی قسمت services.msc بخش startup type رو از منوال به اتوماتیک تغییر بدم و فرق اتوماتیم با دیلی اتوماتیک چیه؟ و برای فعال کردن اتوماتیک باید اول منوال رو stop کنم و بعد اتوماتیک رو انتخاب و start کنم؟
توی local group policy editor می خواستم هم دانلود و هم نصب آپدیت هر دو خودکار باشه. آیا گزینه مربوط auto download and schedule the install هست و تایم schedule چی بزارم؟ (میخوام هر موقع کامپیوتر روشن هست آپدیت انجام بشه).
در صورت امکان در مورد گزینه install during automatic maintenace هم کمی توضیح بدید.
نکته: اگه تنظیمات رو انجام بدم همه انواع آپیدیت ویندوز خوکار انجام میشه یا باز هم آپدیت هایی هست که دستی باید انجام بدم؟
سوال آخر: برای اینکه بعد از نصب آپدیت ویندوز به طور خودکار ریستارت بشه باید کدوم گزینه های local group policy editor رو تنظیم کنم؟ ( نه فقط پیام بده بلکه اگه من دستی ریستارت نکردم خودش اتوماتیک ریستارت کنه)
باتشکر.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
در حلات عادی تمام اپدیت ها به صورت اوتوماتیک دانلود شده و برای نصب ان ویندوز به شما اطلاع داده و تنها کافیست یک مرتبه ونیدوز را ری استارت کنید و گزینه reset & update  را انتخاب کنید اگر منظور شما روش دیگری می باشد لطفا دقیق تر به ما توضیح دهید . 
همچنین شما میتوانید از قابلیت وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

آپدیت جدید میاد نوتیفیکیشن میده…اون که اوکی هست… .
می خواستم به صورت اتوماتیک خودش هم نصب رو انجام بده و همینطور به صورت اتوماتیک بعد از نصب ویندوز رو ریستارت کنه. این دوتا رو میشه کاری کرد اتوماتیک انجام بده؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

با روش هایی مانند Policy های ویندوز و نرم افزار های جانبی ممکن است بتونید این کار را انجام دهید ولی به شما انجام چنین کاری را پیشنهاد نمیکنیم زیرا ممکن است اگر به صورت خودکار و خارج از تایم که ویندوز تعیین میکند سیستم شما ریستارت شود ویندوز شما دچار مشکل شود و علاوه بر اینکه آپدیت ها درست نصب نشود ویندوز شم هم دچار مشکل شود و بوت نشود