فعال کردن کیبورد از طریق بایوس

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارفعال کردن کیبورد از طریق بایوس
Alio 3 سال قبل

سلام.من از طریق تنظیمات بایوس تمام یو اس بی ها رو غیرفعال کردم بخاطر همین نمیشه با کیبورد وارد شد اصلا.
میخوام بپرسم چه جوری میشه درستش کرد؟ps2 هم انگار خرابه که با کیبوردش امتحان کنم

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

ابزار Network Administrator برای کنترل USB روی شبکه
4 روش برای فعال و غیرفعال کردن USB در کامپیوتر
ابزار Network Administrator برای کنترل USB روی شبکه

ابزار Intelliadmin USB Drive Disabler یک ابزار جالب است که به شما اجازه می دهد تا پورت USB کامپیوتر را مدیریت کنید. به عبارتی فعال یا غیرفعال کنید. حتی می توانید درگاه های USB سایر سیستم های روی شبکه را مدیریت کنید. این ابزار بخشی از برنامه Network Administrator است. از طریق آن امکان مدیریت تغییرات روی سیستم های شبکه اینترنت وجود دارد. 
کاری که شما باید انجام دهید این است که روی Select Action کلیک کرده و USB Drive Disabler را انتخاب نمایید. سپس بعد از آن، سیستم های شبکه مورد نظر را انتخاب کرده تا USB غیرفعال شود. و یا حتی سیستم خودتان را می توانید انتخاب کنید. حالا Click to Start را بزنید.

اما اگر با راه کار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

Alio  

ممنون از پاسخگوییتون ولی وقتی میخای واردش بشی رمز میخواد و نمیشه بازش کرد و موس و کیبورد هم کار نمیکنن که رمزو بزنم برم تو محیط.بخاطر همین کلا نمیشه استفاده کرد.نمیشه از گوشی استفاده کنم و درستش کنم؟