قطع نرم افزاری یو اس بی

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارقطع نرم افزاری یو اس بی
ehsant 4 سال قبل

لب تاب من ۲ تا درگاه یو اس بی ۳ داره قطع شده
میدونم مشگل نرم افزاری واسه این که کار میکرد یه کم دست کاری نرم افزاری شده واسه همین قطع شده
چطوری مشگل رو حل کنم؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
این روش را امتجان کنید سپس نتیجه را بازگو کنید در صورتی که به جواب نرسیدید حتما تیم پشتیبانی به شما راهنمایی های بیشتری خواهند کرد.
 
نصب درایور  USB
درایور یا نرم‌افزار راه‌انداز برای کارکرد بخش‌های مختلف سخت‌افزار ضروری است. برخی بخش‌ها به صورت خودکار توسط ویندوز شناسایی می‌شوند و در واقع درایور مربوطه کم‌حجم است و در بانک اطلاعاتی ویندوز موجود است اما برخی درایورهای دیگر می‌بایست به صورت مجزا دانلود و نصب شود.
اگر وسایل USB هر از گاهی قطع و وصل می‌شوند، ممکن است درایور صحیحی نصب نشده باشد. برای نصب کردن درایور، می‌توانید از Device Manager استفاده کنید. کافی است روی دکمه‌ی منوی استارت راست‌کلیک کرده و Device Manager را انتخاب کنید و سپس شاخه‌ی Universal Serial Bus controller که در حقیقت کنترلر پورت‌های USB را گسترده کنید. در این بخش روی ابزار USB مشکل‌دار راست‌کلیک کنید و گزینه‌ی Uninstall device را انتخاب کنید. سپس سیستم را ری‌استارت کنید.
چند راه حل رفع مشکل وسایل USB که مرتباً قطع و وصل می‌شوند
پس از بالا آمدن مجدد ویندوز، وسیله‌ی مشکل‌دار را متصل کنید تا به صورت خودکار شناسایی شود یا به عبارت دیگر، به صورت خودکار درایور آن نصب شود.
روش دیگر این است که پس از حذف کردن درایور، به وب‌سایت سازنده‌ی محصول مراجعه کنید و درایور را متناسب با نسخه‌ی ویندوز و ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی بودن آن به درستی انتخاب کرده و دانلود کنید. نصب کردن درایور به روش دستی معمولاً در مورد وسایل USB ضروری نیست اما گاهی یک راه حل اصلی است.
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی