ایا بر روی سیستم من ویندوز 10 نصب میشه ؟

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارایا بر روی سیستم من ویندوز 10 نصب میشه ؟
پارسا 4 سال قبل

سلام. ببخشید من میخوام ویندوز ۱۰بریزم روی لب تاپم ولی قدیمیه میترسم کند بشه پردازندش ۲.۵هست رمش هم۴به نظرتون کند میشه

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

برای فعال شدن قابلیت های ویژه سایت لطفا ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا بتوانیم بهتر و سریع تر به شما پاسخ دهیم, 
اگر هنوز هم از نسخه قدیمی ویندوز ۷ یا ۸ استفاده می کنید ، زمان آن است که رایانه شما ویندوز ۱۰ را اجرا کند. بسیاری از افرادی که از Windows 7 یا ۸ ، XP یا Vista استفاده می کنند متوجه این مشکل شده اند که دیگر نمی توانید بروزرسانی کنند. به صورت خودکار در صورت بروز نشدن نرم افزار امنیتی، ویندوز میزبان نرم افزار مخرب خواهد شد. ابزارهای آنتی ویروس موضوعات مربوط به سیستم عامل را مرتب نمی کنند. فقط توسعه مربوط به سیستم عامل است که همه مشکلات را حل می کند.
هنگامی که به ویندوز ۱۰ ارتقا می دهید ، به روزرسانی های امنیتی به شما کمک می کند تا از تمام داده ها و فعالیت های آنلاین که در رایانه شما ذخیره شده اند ، محافظت کنید. این بهترین پیشنهادی است که از طرف مایکروسافت ارائه شده است. ویندوز ۱۰ با نیاز کمی به سیستم ارائه شده است که مشابه دوران ویندوز ویستا (۲۰۰۷) است و یک سیستم عامل ارتقاء ایده آل را ایجاد می کند.
سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۰
صفحه مشخصات مایکروسافت الزامات اجرای Windows ۱۰ در سخت افزار رایانه فعلی شما را تأیید کرده است. اگر سخت افزار فعلی شما با این مقادیر مطابقت دارد ، می توانید ویندوز ۱۰ را روی سیستم خود اجرا کنید.

  • رم: ۲ گیگ (GB) برای ۶۴ بیت یا ۱ گیگابایت (گیگابایت) برای ۳۲ بیتی
  • نمایشگر:  ۸۰۰ * ۶۰۰
  • پردازنده: SoC یا ۱ گیگاهرتز (گیگابایت) یا پردازنده سریع
  • فضای هارد دیسک: ۲۰ گیگ (GB) برای سیستم عامل ۶۴ بیتی یا ۱۶ گیگ (GB) برای سیستم عامل ۳۲ بیتی
  • کارت گرافیک: درایور مستقیم X9 یا WDDM 1.0

مقایسه سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۰ با سیستم فعلی شما
یکی از ساده ترین راه ها برای بررسی اینکه آیا سیستم شما با ویندوز ۱۰ سازگار است اجرای سیستم عامل در یک ماشین مجازی جعبه Virtual است که به شما کمک می کند تا ویندوز ۱۰ را روی سیستم خود نصب کنید. روش دیگر ، دکمه Start را فشار داده و sys را تایپ کنید. در صفحه نمایش داده شده ، روی اطلاعات سیستم کلیک کنید و حداقل سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۰ را مقایسه کنید.
هنگامی که نیازها مطابقت داشتند ، برای عملکرد بهتر رایانه به هارد دیسک سریعتر و بزرگتر (HDD) ارتقا دهید. نسخه قدیمی HDD با جدیدترین سیستم عامل قادر به عملکرد خوبی نخواهد بود. بنابراین قبل از بروزرسانی ، جایگزین کردن یک هارددیسک (HDD) را در نظر بگیرید.
وقتی سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۰ بالاتر از سخت افزار شماست و  نمی توانید ویندوز ۱۰ را اجرا کنید گزینه های مختلفی را انتخاب کنید.
وقتی رایانه شما برای ویندوز مناسب نیست سه گزینه وجود دارد:
۱) خرید رایانه جدید را در نظر بگیرید – این ساده ترین گزینه است حتی اگر گران باشد. در دسترس برای رایانه های ویندوز ۱۰ با برچسب های مختلف قیمت در بازار است. به فروشگاه محلی رایانه محلی نزدیک مراجعه کرده و بهترین مورد مناسب را برای شما خریداری کنید.
۲) سخت افزار قابل ارتقاء را بشناسید و جایگزین آن شوید – همه رایانه های شخصی و لپ تاپ ها گزینه ارتقاء دارند. یک پردازنده جدید ، جدیدترین هارد دیسک و یک حافظه جدید برای رایانه های رومیزی قابل ارتقاء هستند. کاربران لپ تاپ می توانند با اضافه کردن رم و جایگزین کردن هارددیسک برای ذخیره سازی بیشتر و بهتر ، به روزرسانی کنند. اگر در مورد به روزرسانی های رایانه تجربه ای ندارید ، خرید جدید انتخابی هوشمندانه تر است.
۳) سیستم عامل جایگزین را نصب کنید-  خوب ، وقتی نمی توانید بروزرسانی کنید سیستم عامل خود را انتخاب کنید ، سپس یک سیستم عامل متفاوت را که در بازار مانند خانواده لینوکس موجود است انتخاب کنید.
پس از اینکه کامپیوتر شما با جدیدترین سیستم عامل سازگار باشد ، زمان خوبی برای امتحان کردن ویندوز ۱۰ است. ویندوز ۱۰ را می توان با استفاده از DVD یا USB نصب کرد.
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی