مشکلات بازی کالاف بروی گوشی

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکلات بازی کالاف بروی گوشی
محمد 3 سال قبل

سلام خسته نباشید ، من متوجه شدم که شخص دیگری روی اکانت گیم کالاف دیوتی موبایل من است و برای تغییر پسورد اکانت به سایت اکتیویژن رفتم تمام مراحل را انجام دادم وارد شدم و برای تغییر پسورد بهم گفت یه کد به ایمیلت ارسال کردیم اون کد را وارد کن تا بتونی پسورد را تغییر بدی ، اما هیچگونه ایمیلی دریافت نمیکنم ، درواقع فقط از اکتیویژن دریافت نمیکنم ایمیل. خیلی راه ها امتحان کردم اما نشد. باید چیکار کنم تا ایمیل دریافت کنم از این سایت؟ ممنون.?

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
همین الان بنده تست کردم و سایتشون مشکلی نداره. طمئن بشید که دارید ایمیل درستو بررسی میکنید، سپس در صندوق های spam, important, inbox, all mail رو هم چک بفرمایید ممکنه توی یکی از اینها باشه.
برای ایمن کردن اکانتتون هم پیشنهاد میکنیم اون رو به اکانت های دیگه نظیر فیسبوک و تویینر هم متصل کنید.
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی