مشکلات نرم افزاری

ADS


میلاد 4 سال قبل

سلام روز بخیر من یک فایل ۹۰گیگ که شامل عکس و فیلم خانوادگی بود رو با یک‌نرم افزاری که دانلود کردم و اسمشو یادم رفته قفل کردم  باهاش مشکلی نداشتم خیلی هم خوب بود تا این که بعد از چند سال ویندوز عوض کردم و اسم نرم افزاره رو فراموش کردم. الانم میخوام عکسا رو وارد بشم فولدرش ازم رمز میخواد. الان باید چیکار کنم.؟؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
به دلیل اینکه شما نام نرم افزار را فراموش کردید بسیار کار دشوار تر میباشد 
یک بار با استفاده از نرم افزار زیر سعی کنید فایل را باز کنید اگر نشد بهتر است هارد را به یک متخصص نشان دهید تا به صورت سخت افزاری سعی کنند دیتا های شما را بازگردانی کنند

دانلود نرم افزار Folder Size

نکته مهم: به هیچ عنوان از نرم افزار های بازیابی اطلاعات استفاده نکنید زیرا باعث آسیب به دیتا های شما و حتی در برخی موارد هارد شما میشود

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع

با تشکر,
تیم پشتیبانی.