مشکلات نرم افزاری

ADS


مری 4 سال قبل

سلام. از تبلت یوگا بوک ویندوز و نرم افزار فیلمبر داری ازصفحه یعنی zd recorder برا تدریس ۶ ماه استفاده کردم و مشکلی نداشتم. ولی الان وقتی ازش استفاده می کنم، وسط صحبت هام صدا و مکث ایجاد میشه. چند بار نرم افزار رو حذف و دوباره نصب کردم ولی همین مشکل رو داشت. البته میکروفون تبلت رو جدا امتحان کردم و مشکلی نداشت. البته من روی صفحه تبلت همزمان می نویسم و درس رو توضیح می دهم و نمی دونم چه چیزی باعث تداخل و شاید هم ایجاد نویز شده؟! ممنون میشم به من پاسخ دهید چون برای تدریس بهش نیاز دارم.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
یک مرتبه دوست عزیز بدون هدفن امتحان کنید و بررسی کنید ایا مشکل رفع میشود یا خیر ؟ اگر مشکل رفع نشد می بایست یک مرتبه تبلت یوگا بوک را check for update زده و بررسی کنید اگر به اخرین نسخه اپدیت بود و مشکل مجدد پابرجا بود یک مرتبه اپلیکیشن دیگری را امتحان کرده ایا مشکل پابرجا است یا خیر نتیجه را پس از ثبت نام در سایت در قسمت کامنت برای ما بیان دارید . 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.