مشکل اجرا نشدن بازی forza horizon 4

ADS


همه سوال هادسته بندی: نصب و اجرای بازی هامشکل اجرا نشدن بازی forza horizon 4
مسعود 4 سال قبل

ممنون از پاسخ گویی شما من تمام مراحلی که تو تاپیکی که گفتین انجام دادم از آپ کردن ویندوز و گرافیک تا نصب دوباره اما باز عین دفعه قبل کرش کرد

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
بابت تاخیر در پاسخ دهی از شما پوزش میطلبیم ,
برای بهبود کامل کرش Forza horizon 4 از لینک زیر لانچر مورد نظر را دانلود نمایید :
https://bit.ly/2nWBgyr
پس از اجرای لانچر گزینه بالا سمت چپ را کلیک نمایید که فورزا اجرا شود و میتوانید Forza horizon 4 را بدون کرش بازی کنید .

 
مواردی که باید رعایت شود :
در صورتی که با اجرای بازی ، بلافاصله صفحه بسته شود احتمال این وجود دارد که بازی به درستی نصب نشده باشد برای راهنمای صحیح نصب در صورتی که نیاز به راهنمایی بود به ما اطلاع دهید .
اگر فایل Eappx را دارا میباشید ابتدا بازی را پاک نمایید و از طریق استور مقداری از حجم بازی را دانلود نمایید تا حدی که کل حجم بازی را نمایشد دهد برای مثال (۱۰mb of 64Gg) به این صورت نمایش داده شود گزینه pause را بزنید و استور را ببندید از طریق powershell بازی را نصب کنید ( باید درایوی که استور ازتون درخواست میکند برای نصب با درایوی که میخواید بازی از طریق پاورشل نصب شود یکی باشد ) و مجدد استور را اجرا کرده و گزینه resume را بزنید تا دیتا به طور کامل شناسایی شود و در صورت نیاز آپدیتی برای بازی منتشر شده باشد خود استور دانلود خواهد نمود .
همه ی نرم افزار های اضافه و جانبی حتی مرورگر سیستم خود را ببندید و نرم افزار های نمایش فریم مانند msi after burner و … حتما اجرا نباشند در سیستم .
اگر نرم افزار ایکس باکس شما اجرا نمیشود و نمیتوانید لاگین کنید از نرم افزار های عبورینگ مناسب استفاده کنید که بتوانید حتما وارد اکانت شخصی ایکس باکس خود شوید .
پس از لاگین نمودن در ایکس باکس ، برنامه ای که اماده کرده ایم را اجرا کنید که وارد بازی شوید .
در ابتدا بخش مولتی بازی بسته است و باید مقداری بازی کنید تا باز شود ، بخش سینگل را تا حدودی پیش روید  که بخش آنلاین بازی قابل استفاده شود ( اگر ۴ فصل را تکمیل کنید در بخش آنلاین بهتر متوانید به سیزن ها جوین شوید )
 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی