مشکل ارور

ADS


seyedamirmohamadmosavi 4 سال قبل

سلام وخسته نباشید به شما دوستان من درحال نصب بازی به یک اروری به شکل”data error”cyclic reduncy check باهاش مواجه شدم عکسشم موجوده میشه راهنماییم کنید 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
زمانی که فایلی را به هارد درایور کپی می کنید، ممکن است با ارور “Data error (cyclic redundancy check)” مواجه شوید. البته این خطا نگرانی هم دارد چون ممکن است اطلاعات خود را از دست دهید ولی برای آن هم راه است هر چند تضمینی وجود ندارد ولی باید شما تلاشتان را کنید. Cyclic Redundancy Check یک کد شناسایی خطا است که برای تأیید داده استفاده می شود. هنگامی که شما این پیام خطا را دریافت می کنید، به این معنی است که چیزی در مورد فایل یا هارد دیسک مشکل دارد و یا چیزی اشتباه است.
 

رفع ارور Data error cyclic redundancy check . آموزشگاه رایگان خوش آموز

خطا می تواند توسط فایل یا هارد دیسک ایجاد شود. بنابراین ابتدا فایل را به یک درایو دیگر کپی کنید تا علت را تعیین کنید. اگر شما نمی توانید فایل را به درایو دیگری کپی کنید، مشکل در واقع در فایل است. اگر کپی انجام شد که مشکل از خود هارد دیسک است.
اگر مشکل از فایل باشد شما می توانید فایل را ریکاوری کنید.
 
اگر مشکل از هارد دیسک باشد، با استفاده از ابزار Check disk می توانید مشکلات آن را برطرف کنید(البته اگر مشکل نرم افزاری باشد). Command Prompt را بصورت Run As Administrator اجرا کرده و دستور زیر را در آن وارد و Enter کنید:

chkdsk /f x:
به جای X، باید نام درایو مورد نظر که این ارور مربوط بدان است را وارد کنید. مثلا:
chkdsk /f C:

رفع ارور Data error cyclic redundancy check . آموزشگاه رایگان خوش آموز

مطابق تصویر فوق پس از وارد کردن دستور، پیغام checked the next time the system restarts? (Y/N) Y نشان داده می شود و CHKDSK از شما می خواهد که scan را به ریستارت بعدی سیستم موکول کنید که کلید y را تایپ و Enter نمایید.
با وارد کردن Y، وقتی سیستم را ریستارت کردید، آنوقت Check Disk در سیستم شما انجام می شود. اجرای Check disk فرآیند بسیار زمانبری خواهد بود و حتی در مواقعی شاید ساعتها انجام آن به طول بیانجامد.
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی