مشکل حذف نشدن نرم افزار فتوشاپ csدر ویندوز 8

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل حذف نشدن نرم افزار فتوشاپ csدر ویندوز 8
کاربر سیستم 3 سال قبل

سلام روز به خیر من چند وقت پیش این نرم افزار فتوشاپ csرو دادم برام نصب کردن حالا میخام حذفش کنم هرکاری میکنم نمیشه چنتا اپ حذف کننده هم نصب کردم ولی با اونام نشد چنتا راه دیگم بود امتحان کردم نشد میشه بهم بگید چیکار کنم اخه با این یکی نمیشه اصن کار کرد و میخام یه نسخه جدیدشو نصب کنم

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
متاسفانه با نصب چندین اپلیکیشن های مختلف برای حذف این نرم افزار تنها فایل های نصبی فوتوشاپ را پراکنده کردید دوست عزیز . شما خیلی اسان میتوانید برای حذف نرم افزار فوتوشاپ وارد قسمت control panell شده و از قسمت programs برنامه فوتوشاپ را uninstall کنید . لطفا به ما بیان دارید شما ابتدا از چه روشی اقدام به حذف نرم افزار فوتوشاپ کرده اید ؟ 
 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی