مشکل در دسترسی به سرورهای یک سری از برنامه ها

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل در دسترسی به سرورهای یک سری از برنامه ها
RealKimInsook 4 سال قبل

سلام وقتون بخیر
سیستم من توی دسترسی به سرورهای یک سری از برنامه ها مشکل داره مثل ProtonVPN که هیچ جوره نتونستم لاگین کنم داخلش. حتی بقیه فیلترشکن ها رو هم امتحان کردم همشون توی لاگین کردن نمیتونن به سرورهاشون دسترسی پیدا کنن. سعی کردم با استفاده از فری گیت امتحان کنم ولی بازم نشد. توی استفاده از Origin هم Access Denied میشه و نمیتونم وصل شم باید چیکار کنم؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
ایا شما از افزونه های گوگل کروم برای اینکار استفاده کرده اید ؟ اگر امکان دارد هدف خود از دسترسی به این سرور ها نیز بیان کنید تا برای شما راه ساده تری اراعه شود . 
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
برای این کار میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
باتشکر,
تیم پشتیبانی

سلام نه راستش گوگل کرومم هم از کار افتاد بخاطر کریپتوتب که نصب بود با اینکه هردو رو کامل حذف کردم ولی بازم وقتی کروم رو نصب میکنم انگار نصب نمیشه ولی باز میشه و همونجوری مشکل دار میاد. پروتون وی پی ان افزونه نمیشه جدا نصب کردم حتی به وای فای دی ان اس دادم ولی فقط Origin رو باز کرد، وی پی ان باز نکرد. شما پشتیبانی انلاین ندارین به سیستم من وصل بشن خودتون ببینین مشکلات چیان؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

در لایه ۱ به صورت چت هستش در صورتی که مشکل رفع نشد انی دسک وصل خواهیم شد , دوست عزیز با توجه به عرض شما که اشاره کردید کریپتوتب نصب کردید ما به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنیم و قطعاا چندین مرتبه اطلاع رسانی کردیم که کریپتوتب نه تنها مرورگر های شما را از کار خواهد انداخت بلکه در خود ویندوز هم مشکلاتی ایجاد خواهد کرد .
به شما تنها راه قطعی این مشکل را تعویض ویندوز پیشنهاد میداریم که به احتمال ۹۹% مشکل رفع می شود اما قبل از ان یک مرتبه مرورگر موزیلا را نصب کنید و از افزونه cyberghost در مرورگر موزیلا استفاده کرده و تست کنید .