مشکل چسبیده شدن تمام متن های ورد

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل چسبیده شدن تمام متن های ورد
alireza.smz 4 سال قبل

سلام خسته نباشید. متن انگلیسی رو میخام به ورد انتقال بدم بعضی از کلمات نه همشون به طور پیوسته پشت سرهم قرارمیگیرن بدون فاصله مشکل از چیه ممنون از جواب گوییتون.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
لطفا بر روی لینک زیر کلیک کرده و فایل pdf را دانلود نمایید .
رفع مشکل به هم چسبیدگی کلمات در ورد 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی 

ورد من ۲۰۱۶ هست نمیدونم سوالمو چطور دقیق مطرح کنم مشکل من وقتی از پیدی اف متن یه متن انگلیسی رو میخام وارد ورد۲۰۱۶ کنم بعضی از کلمه ها پشت سرهم بدون فاصله قرار میگیرد نیمدونم علتش چیه همه این راه کارهارو هم اجرا کردم نشد. نمیدونم چه جور میشه عکس فرستاد تا مشکلمو دقیق بیان کنم

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

دوست عزیز میتوانید از طریق این سایت فایل را اپلود کرده و لینک ان را برای ما قرارا دهید .
http://www.picofile.com/

اما نکته ای که است قربان شما نمیتوانید اصلا از pdf بر روی ورد فایل را کپی کنید این امکان پذیر است اما با مشکلات از این دست روبرو میشویدد و کاملا عادی است بعضی از pdf ها رمز دارند و این اجازه را به شما نخاهند داد , در حالت کلی کپی کردن متن pdf در تمامی سیستم ها و paste کردن ان بر روی فایل ورد با این مشکلات روبرو میشوید .

ممنون از پاسخگوییتون من برای ترنسلیت میخام این کارو کنم که برام جالب اینه قسمتای اول کتابو بدون هیچ ایرادی کپی کردم ولی از یه جایی ببعد اینجوری شد

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

بله دوست متاسفانه pdf ها این مشکل ها را خواهند داشت و به دلیل قفل بودن انها این امکان برای شما فراهم نیست اگر دقت کنید زمانی که میخوایید منتی را در pdf کپی کنید به راحتی کپی نمیشود و قسمت های select شده مدام تغییر میکنند زیرا نوشته های pdf به صورت عکس هستند و خاصیت character ندارند .