مشکل در نصب نرم افزار 3DMAX و رفع ارور an internet connection is required to install a windows component.

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل در نصب نرم افزار 3DMAX و رفع ارور an internet connection is required to install a windows component.
sanazhashemi 3 سال قبل

باسلام
در نصب نرم افزار Autodesk 3ds max 2016 پس از extracted کامل وپس از انجام بقیه مراحل و installزمان انجامinstallation progressکامل نمیشه و با خطاan internet connection is required to install a windows component.مواجه میشم.
با پشتیبانی خود مرکز فروش این برنامه هم صحبت کردم گفتند قبلا این برنامه داشتین پاکش کنین و دوباره این نصب کنین اما من با برنامه soft organiser پاک کردم ولی همچنان در نصب failedمیزند.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
شاید دیتای برنامه قبلی هنوز مانده است. اگر محل نصب آن را میدانید از توی فولدر ها کامل پاک کنید و یا مجددا نصب کرده و از control panel آن را پاک کنید. همچنین مطمئن شوید که autodesk شما در لیست فایروال قرار نگرفته و قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. همچنین میتواند با proxy و یا VPN نیز یک دفعه این مورد را امتحان نمایید.
اگر هرگونه سوالی داشتید میتوانید در پایین همین مطلب با ما در ارتباط باشید.
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان
ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

با سلام
دیتای برنامه را کاملا پاک کرده اما هنوز هم در نصب همان مشکل پیش میاید.
نحوه اطلاع از قرار گرفتن autodesk در لیست فایروال را نمیدانم ، لطفا راهنمایی کنید .
باتشکر

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

ابتدا یک بار سیسیتم را به صورت کامل از اینترنت قطع کنید اگر مشکل رفع شد سپس اعلام فرمایید تا نحوه تنظیم فایروال را برای شما قرار دهیم
اما با توجه به شرایط به احتمال زیاد نرم افزار به هر دلیل به صورت کامل پاک نشده است و متاسفانه شما یا باید یک ورژن دیگر را نصب فرمایید و یا ویندوز را تعویض و مجدد اقدام به نصب کنید