مشکل virtualbox interface

ADS


پ 3 سال قبل

سلام اخیرا موقع خاموش کردن لبتاب یا ریست کردن سیستم با این که همه برنامه ها رو بستم یه برنامه باز توی پس زمینه هست که موقع خاموشی یا ریست ویندوز هم دیده میشه و ویندوز اعلام میکنه که با وجود باز بودن این برنامه داره ریست میشه و … . اسم این برنامه هست virtualbox interface و زمانی که به اینترنت وصل میشم این برنامه کار میکنه در حالی که من از هیچ ماشین مجازی ای استفاده نمیکنم و زمانی که به اینترنت وصل میشم این قضیه باعث میشه سیستم م کند بشه یا هنگ کنه میخوام بدونم این برنامه چیه و چکار میکنه و چطور میتونم غیر فعال ش کنم و این برنامه اصلا از کجا اومده . در ضمن ویندوز من ویندوز ده هست و دارای انتی ویروس فعال و فاقد هر نوع ویروس هست .

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
در ابتدا بخاطر تاخیر پیش آمده در پاسخگویی بدلیل مشکل فنی عذر میخواهیم.
جهت حذف ماشین مجازی (VDS) خود ابتدا از طریق آدرس cp.yourdomain (به جای yourdomain نام دامنه خود را وارد کنید) در کنترل پنل میزبانی خود لاگین نمایید.
سپس بر روی گزینه VDS کلیک نمایید تا قادر شوید لیست ماشین های مجازی خود را مشاهده نمایید.
با انتخاب گزینه VDS پنجره مانند تصویر زیر لود خواهد شد و نام ماشین یا ماشین های مجازی شما را به نمایش می گذارد. برای حذف ماشین مورد نظر بر روی آیکون ضربدر قرمز رنگ کلیک نمایید.
با انتخاب گزینه ضربدر صفحه همانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد، برای حذف VDS خود، گزینه Delete this Virtual Server را تیک بزنید. 
در قسمت Administrator Options با فعال نمودن گزینه Do not Delete VPS files می توانید  از حذف شدن فایل های مربوط به سرور مذکور (مانند Snapshot ها و هارد دیسک های مجازی) جلوگیری نمایید. تا قادر شوید بعدا از آن ها استفاده کنید.
با استفاده از گزینه Export VPS before deletion to the following order می توانید قبل از حذف ماشین مجازی خود، یک نسخه بک آپ از آن را استخراج و نگهداری نمایید.
در نهایت با انجام تنظیمات مناسب بر روی گزینه Delete واقع درپایین صفحه کلیک کنید.
حذف شدن ماشین مجازی مدت اندکی به طول می انجامد، با انتخاب گزینه Delete صفحه ای مانند تصویر زیر ظاهر شده که به معنای انجام عملیات پاک نمودن آن می باشد.
پس از چند دقیقه ماشین مجازی شما به طور کامل حذف خواهد شد و می توانید به ادامه عملیات خود بپردازید.اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین
همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری
کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان
ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.