مشکل فلش

ADS


Hani 4 سال قبل

سلام خسته نباشید.من دیروز ویندوز سون روی کامپیوترم نصب کردم.الان که فلشمو به کامپیوتر وصل کردم اطلاعاتش بالا نمیاد ولی فایلا هستن فقط نمایش داده نمیشن.ترفندای مربوط به hide بودن فایلا و cmdرو هم انجام دادم ولی موفق نشدم.انگاری بخاطر ویندوز یا ویروسی بودن فلشه.فقط با سرچ کردن میتونم فایلامو پیدا کنم ولی متاسفانه نمیدونم اسم فایلا چیه که سرچ کنم.ممنون میشم کمک کنید.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
یک مرتبه فلش را به یک سیستم دیگر , ( کافی نت یا … ) متصل کنید و تست کنید ایا در ان سیستم فلش شما باز و اجرا خواهد شد و شما میتوانید فایل های خود را مشاهده کنید یا خیر؟ 

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

Hani  

به هر سیستم دیگه ای وصل میکنم فایلا بالا نمیاد.فقط با سرچ کردن میتونم پیداشون کنم که متاسفانه اسم همه ی فولدرام یادم نمیاد.

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

به احتمال زیاد فلش شما ویروسی شده است
بهترین روش اسکن فلش توسط آنتی ویروس با لایسنس اورجینال میباشد
در برخی موارد بعد از اسکن فایل های شما به حالت عادی باز خواهد گشت اما در برخی موارد نیز ممکن است فایل ها همچنان مخفی و یا در برخی موارد پاک شوند
اگر فایل ها برای شما مهم است بهتر است فلش را به یک متخصص بسپارید تا او سعی کند که آن ها را برای شما بازگردانی کند در غیر اینصورت کافیه فلش را یک بار اسکن و یا فرمت کنید