مشکل نبودن حالت Sleep و کم و زیاد نشدن نور صفحه نمایش لپ تاپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل نبودن حالت Sleep و کم و زیاد نشدن نور صفحه نمایش لپ تاپ
محمدرضا شاهدی 3 سال قبل

سلام، ببخشید من دیروز وقتی لپ تاپم را روشن کردم، بوت نمی شد، الآن خدا را شکر مشکل بوت نشدن ویندوز با نصب مجدد ویندوز حل شد. بعد بلوتوث و درایور کارت گرافیک نبود که با یک برنامه توانستم آنها را دانلود کنم، اما الآن حالت Sleep وجود ندارد و نور صفحه نمایش هم کم نمی شود، البته یک درایور کارت گرافیک را دانلود نکرده ام، که امروز شاید آن را هم دانلود کردم، یعنی درایور Nvidia 920 MX الآن نصب است، اما درایور Intel HD Graphic 520 نصب نیست، بعد یک موضوع دیگر هم اینکه دانلود درایورها با برنامه Driver Easy خیلی کند است و برای افزایش سرعت باید مبلغی را به صورت قانونی بپردازم تا بتوانم با سرعت بالاتر درایورها را دانلود کنم، مثلا دیروز برای دانلود درایور Nvidia که ۴۸۰ مگابایت بود، دو ساعت منتظر ماندم، آیا برنامه دیگری سراغ ندارید، که سرعت دانلودش بیشتر باشد و بتواند درایورهایی که نصب نیستند را تشخیص بدهد و دانلود کند.

سلام، خدا را صد هزار مرتبه شکر با برنامه Driver Easy تمام درایورهایی که نصب نشده بود را نصب کردم و تمام مشکلات برطرف شد.

لینک دانلود برنامه Driver Easy:
https://soft98.ir/software/drivers/13856-drivereasy.html

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
” اگر تمام درایور های مورد نیاز سیستم خودتان را نصب کنید، اجرای ویندوز و دکمه های میان بر مانند کم و زیاد کردن نور مانیتور، بدون مشکل کار خواهد کرد.“
اما اگر با راه کار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

سلام، ببخشید این مشکلات حل شد (هر دو کاربر هم من هستم، اما وقتی سوال را پرسیدم حساب ایجاد نکرده بودم)، اما الآن وقتی با برنامه Windows Media Player یک فیلم را پخش می کنم، احساس می کنم که رنگ ها متمایل به خاکستری هستند، اما فکر نمی کنم که قبل از به وجود آمدن مشکل بوت نشدن ویندوز و نصب مجدد ویندوز اینطور بوده باشد، البته در بقیه برنامه های پخش کننده فیلم این مشکل پیش نمی آید و رنگ ها طبیعی هستند، اما در Windows Media Player انگار رنگ ها متمایل به خاکستری هستند.
من یک عکس هم از این مشکل گرفته ام که بخش سمت راست در مرورگر است و بخش سمت چپ در Windows Media Player است، لطفا اگر راهی وجود دارد تا این مشکل برطرف شود، راهنمایی کنید. با تشکر، خدانگهدار.

لینک تصویر:
https://bayanbox.ir/view/5599680542197175248/%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D8%AE%D8%B4-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-Windows-Media-Player-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87.jpg

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

درسته در برخی موارد این مورد ممکن است به دلیل تغییر تنظیمات Media Player باشد
در حالت کلی ما استفاده از PotPlayer را به شما پیشنهاد میکنیم زیرا Media Player قابلیت های بسیار محدود و مشکلات فراوانی با اجرا بسیاری از ویدیو ها دارد