مشکل نرم افزار

ADS


amir8159 4 سال قبل

سلام
تمام فولدر های عکس وفیلمم، عکسشون نمیاد ولی باز میکنه…مشکل کجاست؟
 
 
ضمنا میشه راهنمایی کنید چجوری براتون عکس بفرستم؟

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
همانطور که مشاهده کردید به دلیل خجم بالای سوالات سرور بسته شد بابت این مشکل فنی از شما پوزش میطلبیم :
 
قربان میتوانید عکس را گرفته و در این سایت
http://www.picofile.com/
ان را اپلود نمایید لینک ان را برای ما قرار دهید . ممنون میشویم برای درک بهتر سوال شما دوست عزیز عکس از پوشه مورد نظر گرفته همچنین نوع ویندوز خود را بیان کنید و بگویید ایا یک دفعه این اتفاق افتاده است یا خیر؟
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

سلام مجدد
http://s12.picofile.com/file/8398924834/Untitled.png

ویندوز۱۰….بله یه دفعه رخ داد…با این بار،دفعه دومه که این اتفاق یک دفعه رخ میده

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

روش اول : استفاده از Folder Options
ابتدا File Explorer یا همان This PC را باز کنید و از View گزینه Options را انتخاب نمایید. حال در پنجره Folder Options به تب View بروید و سپس از قسمت File and Folders تیک گزینه Always show icons, never thumbnails را بردارید. در برخی موارد این روش جواب نمیدهد در این صورت به سراغ روش دوم بروید …
روش دوم : استفاده از Group Policy
برای انجام این کار ابتدا کلید های ترکیبی Windows و R را بفشارید تا RUN باز شود سپس تایپ کنید GPEDIT.MSC و اینتر را بزنید تا کنسول مدیریتی Group Policy Editor باز شود. مسیر زیر را دنبال کنید :

User Configuration > Administrative Templates > Windows Components > File Explorer

روی پوشه File Explorer کلیک کنید و از قسمت راست کنسول بر روی پالسی Turn off the display of thumbnails and only display icons دابل کلیک کنید و آنرا Disable کنید. Apply و OK کنید و سیستم را Restart کنید.
روش سوم : استفاده از Registry
خب طبق معمول این بار باید دست به دامان رجیستری عزیز شویم! RUN را باز کرده و تایپ کنید Regedit و اینتر را بزنید. سپس مسیر زیر را دنبال کنید :

HKEY_CURRENT_USER \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Policies \ Explorer

روی پوشه Explorer کلیک کنید تا هایلایت شود سپس از پنجره سمت راست بر روی DWORD ای به نام DisableThumbnails دابل کلیک کنید و مقدار یا Value آنرا صفر قرار دهید. اگر این DWORD وجود نداشت یکی بسازید. حال مسیر بعدی را دنبال کنید :

HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Policies \ Explorer

همانند مسیر فوق بر روی DWORD ای به نام DisableThumbnails دابل کلیک کنید و مقدار یا Value آنرا صفر قرار دهید. اگر این DWORD وجود نداشت یکی بسازید. سیستم را Restart کنید. حال مسیر را دنبال کنید :

HKEY_CURRENT_USER \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Explorer \ Advanced

بر روی پوشه Advanced کلیک کنید تا هایلایت شود سپس از سمت راست پنجره DWORD ای به نام IconsOnly را یافته و روی آن دابل کلیک کنید و مقدار آنرا به یک تغییر دهید. سیستم را Restart کنید.
روش چهارم : استفاده از System Properties
هر جا که اسم System Properties شنیدید دستور sysdm.cpl در ذهنتان تداعی شود. ابتدا این دستور را در RUN تایپ کنید به تب Advanced بروید و در قسمت Performance بر روی دکمه Settings کلیک کنید و تیک گزینه Show thumbnails instead of icons را بزنید. OK کرده و سیستم را Restart کنید.

سلام
هر چهار روش رو تک تک امتحان کردم…ولی نشد