مشکل نصب آپدیت .netframework

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل نصب آپدیت .netframework
محمد حسین 3 سال قبل

سلام من ویندوز ۸.۱ دارم. برای نصب هر بازی نیاز به نصب جدید ترین آپدیت net framework هست و من نسخه جدید رو دانلود و هنگام نصب اروری داد که باید یک فایل رو قبل از نصب نسخه اصلی نصب میکردم این فایل رو از سایت رسمی مایکروسافت با فرمت msu دانلود کردم و روی فایل کلیک کردم تا باز بشه ارور windows stadallone installer رو داد.چیکار کنم؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب و احترام خدمت شما دوست عزیز,
 به روزرسانی اجزا ممکن است  به دلایل مختلف خراب شود. بنابراین ، شما باید بررسی کنید که کامپیوتر شما از این مسئله رنج می برد یا خیر قبل از اینکه به رفع مشکلات زیر بپردازید. برای بررسی آن مراحل زیر را دنبال کنید:
کلیدهای Ctrl + Shift + Esc را فشار دهید تا Task Manager باز شود. سپس به تب Processes رفته و روی More details  کلیک کنید.
به Services  بروید و سرویس wuauserv را پیدا کنید.
اکنون ، باید زمانی را برای نظارت بر روند Svchost.exe صرف کنید و ببینید که چگونه رفتار می کند.
اگر متوجه شدید که Svchost.exe به طور مداوم از CPU و Ram استفاده بالا (حدود ۲۰۰ مگابایت) دارد ، احتمالاً مسئله ” Windows Update Standalone Installer stuck” وجود دارد. پس از تأیید اینکه کامپیوتر شما از این مشکل رنج می برد ، می توانید برای رفع اشکالات احتمالی به این لینک  مراجعه کنید.
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.