مشکل نصب فتوشاپ و رفع ارور another installer is currently running which must be closed before installing this product please close other installers

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل نصب فتوشاپ و رفع ارور another installer is currently running which must be closed before installing this product please close other installers
علیرضا 3 سال قبل

سلام وقتی میخوام فتوشاپ رو نصب کنم بعد از باز کردن فایل setup این پیام برام بالا میاد
another installer is currently running which must be closed before installing this product please close other installers

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
به دلیل مشکلات فنی ممکن است سوالات به دست شما نرسیده باشد به همین علت مجدد به شما پاسخ خواهیم داد . 

سرویس Windows Installer وظیفه نصب برنامه های جدید را روی سیستم شما دارد. فرآیند Windows Installer ارتباط مستقیمی با سرویس Windows Installer دارد.بنا بر ادعای کاربرانی که با این مشکل مواجه هستند، با خاتمه دادن به این فرآیند می توانید مشکل را برطرف کنید.
پس task manager را باز کرده و به تب Processes بروید. در این تب Windows Installer را یافته و روی آن کلیک راست کرده و گزینه End Task را کلیک کنید.
اگر ورژن ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی از Windows Installer را مشاهده می کنید، هر دوی آنها را با همین کار ببندید.
سپس Task manager را بسته و نصب برنامه را دوباره انجام دهید.

برطرف کردن مشکل Another installation is already in progress در زمان نصب نرم افزار در ویندوز . آموزشگاه رایگان خوش آموز

اگر ریستارت کردن سرویس Windows Installer مشکل را برطرف نساخت، سرویس را موقتا Disable کرده و ویندوز را ریستارت کنید.
مانند روش چهارم، به کنسول Services وارد شده و روی سرویس Windows installer کلیک راست کرده و گزینه Disabled را کلیک کنید و منتظر بمانید که این سرویس به طور کامل غیرفعال شود.
سپس سیستم را ریستارت کنید.
پس از ریستارت شدن سیستم دوباره به کنسول Services رفته و این سرویس را Start کنید و نصب برنامه را انجام دهید.

شما با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.