مشکل نصب نشدن ,net core

ADS


فرناز 3 سال قبل

سلام. وقت بخیر
من برنامه ی visual studio code رو نصب کردم. حالا که میخوام یک. net core نصب کنم به مشکل بر خوردم. ویندوز دستگاهم ۷ هست و sp1 نیست توی اطلاعاتش نوشته ورژن ۶.۱(۷۶۰۰) ۳۲ بیتی هم هست. هیچکدام از نسخه های ,net framework که نصب کردم اجرا نشده پیام میاد که دستگاه توانایی نصب این برنامه رو نداره. با توجه به ورژن ویندوز من کدوم نسخه از .net core رو باید نصب کنم؟
با تشکر

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
در سایت رسمی دات نت مایکروسافت، ورژن ۳.۱.۱۸ برای ویندوز ۷ و ۳۲ بیت پیشنهاد شده. لینک دانلود آن را در پایین برای شما قرار می‌دهیم. در صورتی که این نسخه را نیز قبلا امتحان کردید، اعلام فرمایید تا سراغ موارد بعدی برویم. البته که ممکن است این ورژن برای ویژوال استودیو های جدید کارآمد نباشد، زیرا در حال حاضر .net ورژن ۶ و بالاتر نیز به میان آمده است. پس توجه کنید که کدام ورژن ویژوال استودیو را نیز استفاده کرده اید.
لینک دانلود:
dotnet 3.1 version download
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی