مشکل وصل نشدن Dns سرور

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل وصل نشدن Dns سرور
علی 4 سال قبل

سلام 
دو روزه که توی گوشیم قسمت پرایوت دی ان اس نمیتونم به دی ان اس سرور کلدفلایر متصل شم … مشکل جهانی یا برای شخص من اینطوریه ؟
مدل گوشیم  galaxy A70 
اندروید ۱۰

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
نکاتی بروز شده در رابطه با این بازی که به شرح زیر است :
* بازی Call Of Duty: Mobile همچنان جز محبوب ترین بازی های موبایلی است پس این نکته را باید در نظر داشته باشید که سرورها با وجود قدرت بسیار باز هم در مواردی تحمل این تعداد از کاربران سراسر جهان را ندارد.
* همانطور که می دانید این بازی آنلاین است. پس از Wi-Fi یا اینترنت همراه پایدار استفاده کنید. در این روزها سرعت اینترنت چندان جذاب نیست پس قطعاً کاربران زیادی در این بازی با مشکل مواجه می شوند.
* از تغییردهنده های IP مختلف استفاده کنید. هیچ نرم افزار عملکرد و پشتیبانی عالی برای طولانی مدت ندارد چه برسد به این نرم افزارها.
* از آخرین نسخه سیستم عامل استفاده کنید. چه اپل داران و چه اندرویدی ها آخرین بروزرسانی سیستم عامل را دریافت کنند. نرم افزارها و شرکت های معتبر معمولاً نرم افزارهای خود را با آخرین نسخه سیستم عامل ها هماهنگ می کنند.
* بیشترین مشکل کاربران ایرانی در این بازی در دسترس نبودن سرورهای بازی است. پس اگر صفحه سیاه می شود یا بازی در لودینگ گیر می کند اولین کار چک کردن اینترنت و نرم افزارهای مربوط به آن است.
* اگر اینترنت شما مشکلی ندارد می توانید گوشی خود را مجدد راه اندازی کنید. شاید این کار برای شما آسان نباشد یا بک آپ گرفتن از تمام محتوای گوشی سخت باشد اما نرم افزارهای اضافه پهنای باند مورد نیاز بازی را اشغال می کنند پس بدترین راه و البته بهترین راه راه اندازی مجدد گوشی است.
* به کانفینگ یا مشخصات سخت افزاری گوشی خود توجه داشته باشید. شاید این بازی حداقل ۳ گیگابایت رم نیاز داشته باشد اما زمانی که گوشی شما پر از نرم افزارهای مختلف است دسترسی بازی برای اجرای راحت محدود می شود.
* کاربران که در شبیه سازهای اندرویدی این بازی را نصب می کنند توجه داشته باشند که در این شبیه سازها احتمالا محدودیت در اجرای نرم افزارهای تغییر دهنده IP وجود دارد. اما اگر مشکلی با اینترنت نداشتید و همچنان در لودینگ بازی گیر کرده بودید، شبیه ساز را چندین بار بسته و مجدد راه اندازی کنید.
* کاربرانی که با پروفایل فیس بوک خود برای وارد شدن مشکل دارند بهتر است کش یا حافظه نهان گوشی را به کلی پاک کنند(البته همانطور که گفتم بهترین راه، راه اندازی مجدد گوشی است). این مشکل در بیشتر مواقع به دلیل باز شدن پروفایل کاربر از طریق مرورگر است. این در حالی است که پروفایل باید با خود نرم افزار فیس بوک باز شود نه مرورگرها یا دیگر نرم افزارهای جانبی.
* شاید برای شما هم جالب باشد وقتی متوجه شوید که این بازی نسخه های متفاوتی بر اساس مناطق مختلف جغرافیایی دارد. نسخه Garena از Call of Duty Mobile در واقع همان بازی است، اما برای انتشار در جنوب شرقی آسیا. بازی Call of Duty Mobile که اکثر ما می شناسیم و بازی می کنیم از نظر فنی همان بازی است، اما از دیدگاه قانونی و انتشار آن متفاوت است. این موضوع یک مشکل بزرگ دارد. وقتی دو دوست از نسخه های مختلف استفاده می کنند، نمی توانند همدیگر را در بازی پیدا کنند تا زمانی که هر دو از یک نسخه استفاده کنند.
* پیشنهاد می کنم تا بگذارید از هیجانات این بازی کم شود و اجرای بازی را به زمانی بهتر موکول کنید تا هم سرورها کمی نفس بکشند و هم شما بدون مشکل بازی را اجرا کنید.
باتوجه به شرایطی که ذکر شد توصیه میکنیم یک مرتبه dns های خود را به حالت عادی بازگردانی کرده مجددا با استافده از فیل*تر ش*کن واردبازی شوید و بررسی کنید ایا مشکل رفع شده است یا خیر, توصیه میکنیم از dns های شکن استفاده کنید .
حتما با ما در ارتباط باشید ,
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی