مشکل ویندوز

ADS


rezajahed 4 سال قبل

سلام خسته نباشید . بعد از نصب ویندوز و برنامه ها با اینکه تمام کارها رو درست انجام میدم آیکون برنامه ها پیکسلی میشه و دیگه باز نمیشن ویندوزم که روشن و خاموش میشه ارور پیدا نکردن برنامه ها و dll هارو میده . روی یک سیستم دیگه ویندوز میزنم ولی هیچ مشکلی پیش نمیاد روی سیتم خودم مدام این مشکل تکرار میشه . ممکنه هاردم ویروسی شده باشه ؟  ممنون میشم راهنماییم کنید . تشکر

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
این مشکل هم میتواند از سمت کارت گرافیک شما و هم از سمت هارد شما باشد . توصیه ما ان است که یک مرتبه از اطلاعات خود بک اپ گرفته  و مجددا تمام درایور های سیستم خود را فرمت کنید و مجددا پارتیشن بندی کنید و ویندوز را نصب کنید سپس از طریق روش زیر اپدیت کنید , حتما با استفاده از روش زیر این کار انجام شود . 
اموزش اپدیت ویندوز ۱۰
اگر مشکل رفع نشد می بایست برای بررسی کارت گرافیک به پیش یک سخت افزار رفته و برای چک اپ نهایی سیستم خود را معرفی کنید . 
 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.