مشکل گرافیکی بازی gta v

ADS


باسلام و وقت بخیر.
من بازی gtv v نسخه fitgirl reapack رو روی سیستمم نصب کردم بدون هیچ مشکلی بازی میکردم بعد من بازی رو پاک کردم و بعد از یه مدت که نصب کردم بازی لگ داره و تکسچری ها و ساختمون های بازی غیب میشن در حین بازی.
مشخصات سیستم من اینه:
intel core i3 9100f
۱۶GB ram
GPU:amd rx 550 4GB GDDR5
۲TB HDD
لطفا راهنمایی کنید.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب و احترام خدمت شما دوست عزیز,
این مشکل معمولا به دلیل ضعیف بودنن کارت گرافیک یا پر شدن فضای هارد دیسک شما به وجود می اید دوست عزیز متاسفانه پس از مدتی زیاد فایل های سیستم شما افزایش پیدا کرده و این افزایش حجم موجب میشود که سیستم شما دچار اختلالاتی از این دست در بازی ها شود به شما توصیه میکنیم حتما یک مرتبه ویندوز خود را تعویض کرده و مجددا اقدام به نصب بازی نمایید و حتما حتما اگر از ویندوز ۱۰ استفاده میکنید یک مرتبه به روش زیر مراحل را طی کرده و مجددا بازی را تست بفرمایید . 
اموزش اپدیت ویندوز ۱۰
 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.