نصب بازی

ADS


سپهر 3 سال قبل

سلام خسته نباشیدمن یه سیستم دارم که میخواهم بازی جی تی ای وی و پیس ۲۰۱۹ یا پیس ۲۰۱۷ اپدیت ۲۰۲۱ و نید فور اسپید پی بک و فرمول ۱ ۲۰۱۵ را اجرا کنم اینها با این سیستم خوب اجرا میشوند بدون لک کیفیت پایین هم شد شد ولی بدون لک باشه . من دارم بازی های اساسین کرید و نید فور اسپید ران و هات پروست را اجرا میکنه بدون مشکل ولی نید فور اسپید ران را باید گرافیک high بزاری ultra کمی لک دارد.کارت گرافیک اینتل ۴۴۰۰ اچ دیcpu core i3 4160 3.60GHzویندوز ۱۰ ۶۴ بیترم ۴ یعنی ۲ تا ۲ انداختم که هر کدام ۱۶۰۰ GHzمادیبورد h81 plus asus

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
متاسفانه دوست عزیز کارت گرافیک و قطعات سیستم شما برای اجرای بدون لگ بازی هایی بالا کمی راحت نخواهند بود و متاسفانه در بیشتر اوقات شما نیاز به تغییر سخت افزاری می باشید دوست عزیز . ایا در بازی های بالا زمانی که تنظیمات بازی را روی کمترین حالت ممکن میگذارید مجدد لگ دارید دوست عزیز ؟
 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.