نصب بازی

ADS


سکویا 4 سال قبل

من وقتی میخوام بازی pes رو روی لپ تاپ نصب کنم این پیام رو میاره مدل لپ تاپ هم ۸۰_lenovoG5o هستش.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
و با عرض پوزش به دلیل مشکل پیش آمده در پاسخگویی به شما دوست عزیز
در مورد این ارور باید به شما بگوییم که یک اخطار میباشد که دارد از شما اجازه میخواهد که آیا اجاره نصب به این نرم افزار را بر روی سیستم میدهید یا خیر شما کافیه که بر روی Yes زده و فرآیند نصب پس از اینکار انجام خواهد شد 
اگر میخواهید این پیغام دیگر برای شما نمایش داده نشود میتوانید از طریق زیر آن را غیر فعال نمایید

نحوه خاموش کردن User Account Control یا UACدر ویندوز ۷، ۸ و ۱۰

یوزر اکانت کنترل چیست؟ User Account Control یا UAC بخشی از سیستم امنیتی ویندوز است که مانع از این می‌شود که برنامه‌ها تغییرات ناخواسته را در کامپیوتر شما ایجاد کنند. هنگامی‌که برخی از برنامه‌ها سعی در تغییر بخش‌هایی که مربوط به رجیستری یا سیستم فایل است می‌کنند ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ یک پنجره تائید UAC را به شما نمایش می‌دهد که در آن کاربر باید تائید کند که آیا واقعاً می‌خواهید این تغییرات ایجاد شوند یا نه.
بنابراین UAC یک محیط امنیتی ویژه را برای حساب کاربری شما با حق دسترسی محدود ارائه می‌دهد و در صورت لزوم می‌تواند فرآیند خاصی را برای حق دسترسی کامل افزایش دهد.
برای غیرفعال کردن UAC در ویندوز ۷، ۸ و یا ۱۰ روی دکمه Start کلیک کنید و در کادر جستجو عبارت UAC را تایپ کنید از لیست نتایج Change User Account Control settings را انتخاب کنید.

در پنجره User Account Control Settings اسلایدری که در سمت چپ وجود دارد را پایین بکشید تا به تنظیمات Never Notify برسید. حالا روی دکمه OK کلیک کنید.

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
با تشکر,
تیم پشتیبانی.