مشکل در نصب بازی فورتنایت بر روی گوشی

ADS


همه سوال هادسته بندی: نصب و اجرای بازی هامشکل در نصب بازی فورتنایت بر روی گوشی
Alisarbandy 4 سال قبل

سلام بنده می خواستم بازی فورتنایت رو روی گوشی Xiaomi redmi note 8 نصب کنم وقتی فایل بازی رو دانلود میکنم و با فیلترشکن وارد میشم و شروع به دانلود دیتای بازی میکنم، دیتا یک مقدار دانلود میشه و بعدش درصد ش شروع به تغییر میکنه مثلاً اگه ۱۰ درصد دانلود شده یهو میشه هشتاد درصد بعد میشه سی درصد… بعدشم دکمه دانلود کلا قفل میکنه،لطفا کمک کنید ،فایل دیتای بازی رو تو هیچ سایتی پیدا نکردم پس مجبورم از تو خود بازی دانلود کنم

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 

این بازی دیتای OBB‌ ندارد و پیشنهاد ما این است که دیتای بازی توسط خود بازی دانلود شود. این بازی جهت اجرا نیاز به پردازنده ۶۴ بیت، اندروید ۵.۰ به بالا و ۳ گیگ رم دارد.

لیست گوشی هایی که قابلیت اجرای بازی فورتنایت اندروید را دارند به شرح زیر است:
Samsung Galaxy: S7 / S7 Edge, S8 / S8+, S9 / S9+, Note 8, Note 9, Tab S3, Tab S4
Google: Pixel / Pixel XL, Pixel 2 / Pixel 2 XL,
Asus: ROG Phone, Zenfone 4 Pro, 5Z, V Essential: PH-1
Huawei: Honor 10, Honor Play, Mate 10 / Pro, Mate RS, Nova 3, P20 / Pro, V10 LG: G5, G6, G7 ThinQ, V20, V30 / V30+
Nokia: ۸
OnePlus: ۵ / ۵T, 6
Razer: Phone
Xiaomi: Blackshark, Mi 5 / 5S / 5S Plus, 6 / 6 Plus, Mi 8 / 8 Explorer / 8SE, Mi Mix, Mi Mix 2, Mi Mix 2S, Mi Note 2
ZTE: Axon 7 / 7s, Axon M, Nubia / Z17 / Z17s, Nubia Z11
اگر گوشی شما در این لیست وجود ندارد تنها شانس شما برای اجرای بازی نسخه های مود شده هستند که در این نسخه ها چک کردن مدل گوشی غیر فعال شده است. نسخه اول کیفیت معمولی دارد و نیاز به دعوتنامه برای اجرای بازی دارید. نسخه دوم کیفیت بالاتر دارد و از نوت ۹ نیز پشتیبانی می کند اما ممکن است باعث داغ شدن گوشی شود.
نصب بازی فورتنایت اندروید از طریق نصب کننده Fortnite Installer
نسخه اندرویدی بازی فورتنایت در سایت اصلی بازی یعنی اپیک گیم به دلیل عدم انتشار در پلی استور، از طریق یک نصب کننده دانلود و نصب می شود. اگر می خواهید این بازی را بدون دردسر دانلود و اجرا کنید بهترین راه نصب Fortnite Installer و دانلود نسخه سازگار با گوشیتان است. از آنجا که کشور ایران مثل همیشه در لیست تحریم های عادلانه قرار دارد جهت دانلود بازی نیازمند به VPN هستید.
نکته : این بازی فقط و فقط مخصوص دستگاه های قدرتمند و پرچم دار با پردازنده ARM64 (64 بیتی) طراحی و ساخته شده است [برای یافتن پردازنده دستگاه خود از برنامه سی پی یو زد استفاده کنید]
یک مرتبه به قسمت APP  در SETTING گوشی خود رفته و به دنبال بازی فورتنایت گشته و در انهایت در قسمت storage ان clean cashe و clean data  نمایید و سپس با یک فیلترشکن قوی وارد بازی شده و مطمن شوید که اینترنت شما data نمی باشد و از وای فای استفاده میکنید , همچنین مطمن شوید که نت شما در وسط دانلود بازی قطع نشود .
نتیجه را اعلام نمایید قربان .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی