نصب نرم افزار aspen one 8.8

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارنصب نرم افزار aspen one 8.8
haniyeh.gh1998 4 سال قبل

سلام من میخوام که نرم افزار aspen one 8.8رو روی ویندوز ۸.۱ نصب کنم ازروی فیلم آموزشی تقریبا بیشتر مراحل رو میتونم پیش برم اما قسمتی که باید  setupرو بزنم تا خود برنامه نصب بشه پیغامthis app cant run on your pc رو نشون میده در حالیکه این ورژن پایین ترین ورژن اون برنانه هستش و نمیدونم چیکارکنم تا بتونم نصبش کنم
ممنون میشم که منو راهنمایی کنید
 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

بابت تاخیر از شما پوزش میطلبیم به دلیل حجم بالای سوالات سایت به مدت چندین ساعت از دسترس خارج شده بود اما از این پس با قدرتی بیشتر در خدمت شما عزیزانیم .
مراحلی را برای شما اماده کردیم که امید واریم مشکل شما را رفع کند تنها راه های رفع این مشکل به شرح زیر است .
۱.
 
سیستم عامل ویندوز دارای دو معماری ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی است. یکی از معماری ۳۲ بیتی یا x86 است و دیگری معماری ۶۴ بیتی یا x64 است. اگر برنامه ای را اجرا کنید که سیستم عامل ویندوز شما از آن پشتیبانی نمی کند، ممکن است شاهد این تیپ مشکلات باشید. شما از نسخه ۳۲ بیتی ویندوز استفاده می کنید و سعی می کنید برنامه ۶۴ بیتی را ندانسته نصب کنید و این امر بدیهی است که در سیستم عامل ۳۲ بیتی امکان نصب برنامه ۶۴ بیتی وجود ندارد. بنابراین اول نسخه ویندوز خود را چک کنید. اگر ویندوز ۳۲ بیتی بود باید برنامه های ۳۲ بیتی فقط روی آن نصب کنید. اکثر کمپانی ها سازنده نرم افزار هم نسخه ۳۲ بیت و هم نسخه ۶۴ بیت از آن نرم افزار را ارائه می دهند.
در لینک زیر نحوه مشاهده نسخه ویندوز توضیح داده شده است که اگر از آن اطلاعی ندارید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

۲.

گاها این ارور This app can’t run on your PC فقط منوط به یک برنامه خاص نیست بلکه ممکن است آن را در اجرای هر برنامه و App ای مشاهده کنید. مثلا قصد باز کردن برنامه Windows store را دراید که این خطا باز می شود. از این رو می توانید این برنامه را با user دیگری تست کنید. باید user دیگری در ویندوز ایجاد کرده و به سراغ اجرای برنامه ها در ویندوز بروید.

 

User های ساخته شده در ویندوز بصورت پیشفرض عضو گروه Users هستند و همه نوع کاری را نمی توانند در ویندوز انجام دهند. مثلا این user ها قادر به نصب برنامه در ویندوز نخواهند بود و بسیاری کارهای دیگر… که برای برطرف شدن آن می توانید user را عضو گروه Administrators ویندوز کنید. برای این منظور می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 
 
۳.
 
بر اساس گزارش کاربران، ویژگی SmartScreen Filter هم می تواند مزید بر علت این مشکل باشد. از این رو باید آن را غیرفعال کنیم. SmartScreen Filter یک ویژگی built-in در ویندوز ۱۰ است که که به شما کمک می کند وبسایت های phishing و مخرب گزارش شده را شناسایی کرده و همچنین به شما در تصمیم گیری های آگاهانه در مورد دانلودها کمک می کند.
برای این منظور به تنظیمات Windows defender ویندوز وارد شده و به قسمت app & Browser control بروید.
در قسمت مقابل و در بخش check apps and file، گزینه off را انتخاب کنید.

رفع ارور This app can't run on your PC هنگام اجرای برنامه در ویندوز . آموزشگاه رایگان خوش آموز

۴.
درایورهای قدیمی و منقضی و خراب هم می توانند در بروز این ارور نقش داشته باشند. از این توصیه توصیه می شود که همیشه و همواره درایورهای سیستم تان را بروز نگه دارید. شما به طرق مختلف می توانید درایورها را بروز رسانی کنید که ساده ترین آن windows update ویندوز ۱۰ می باشد که بصورت خودکار انجام می شود

 
۵.
گاها خطای مربوطه ممکن است به دلیل خرابی فایلهای سیستمی باشد. اگر واقعا چنین باشد، برای رفع خرابی و تعمیر آن توصیه می شود که از ابزار SFC ویندوز استفاده کنید.
از این رو لطفا Command Prompt را بصورت Run as administrator اجرا کرده و دستور زیر را وارد و enter کنید.

sfc/ scannow

رفع ارور بلواسکرین PDP_DETECTED_FATAL_ERROR . آموزشگاه رایگان خوش آموز

برای اجرای دستور فوق دقایقی زمان صرف خواهد شد که تا پایان اجرای دستور باید منتظر بمانید. پس از اجرای کامل دستور فوق، سیستم را ریستارت کرده و وضعیت ارور را بررسی کنید. اگر در اجرای دستور فوق با ارور مواجه شدید، دستور DSIMکه در ادامه گفته شده را انجام دهید و سپس SFC را اجرا کنید.

اگر دستور SFC به طو کامل اجرا شد ولی مشکل برطرف نشد و یا اجرای دستور SFC با مشکل مواجه شد، ابزار دیگری که از آن استفاده خواهیم کرد، DSIM می باشد. پس دوباره Command Prompt را به صورت Run as administartor اجرا کرده و دستور زیر را در آن وارد و Enter کنید.

Dism /Online /Cleanup-Image /CheckHealth
Dism /Online /Cleanup-Image /ScanHealth
Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

رفع ارور VCOMP140.DLL is missing در ویندوز . آموزشگاه رایگان خوش آموز

اجرای دستور فوق هم ممکن است دقایقی به طول بیانجامد. تا کامل شدن اجرای این دستور باید منتظر بمانید. پس از اجرای کامل دستور سیستم را ریستارت و وضعیت ارور را بررسی کنید. اگر در اجرای دستور SFC مشکل داشتید دوباره دستور SFC را اجرا کنید.

۶. Check for Disk Errors
خطاهای دیسک می تواند یکی دیگر از دلایل خطای مذکور باشد و واقعا اگر مشکل از هارد دیسک باشد، با استفاده از ابزار Check disk می توانید مشکلات آن را برطرف کنید(البته اگر مشکل نرم افزاری باشد). Command Prompt را بصورت Run As Administrator اجرا کرده و دستور زیر را در آن وارد و Enter کنید:
chkdsk /f /r

رفع ارور بلواسکرین HAL_INITIALIZATION_FAILED . آموزشگاه رایگان خوش آموز

مطابق تصویر فوق پس از وارد کردن دستور، پیغام checked the next time the system restarts? (Y/N) Y نشان داده می شود و CHKDSK از شما می خواهد که scan را به ریستارت بعدی سیستم موکول کنید که کلید y را تایپ و Enter نمایید.
با وارد کردن Y، وقتی سیستم را ریستارت کردید، آنوقت Check Disk در سیستم شما انجام می شود. اجرای Check disk فرآیند بسیار زمانبری خواهد بود و حتی در مواقعی شاید ساعتها انجام آن به طول بیانجامد.
 
 
۷.
رجیستری ویندوز هم می تواند عامل دیگری برای ارور مذکور باشد. اغلب مقادیر و یا ورودی های نامعتبر و غلط در رجیستری می تواند باعث بروز مشکلات عدیده ای شود که برخی مشکلات خیلی اوضاع بدی دارند و کاربر سیستم را به دردسر می اندازند. در این روش باید با استفاده از یک نرم افزار جانبی قدرتمند و قابل اطمینان، اقدام به اسکن رجیستری سیستم تان کنید.
نرم افزار CCleaner را دانلود و نصب کنید. کافیست که این برنامه را در گوگل جستجو کرده و آن را دانلود کنید. پس از دانلود طبق دستورالعمل آن، ابتدا برنامه را اکتیو کرده و ادامه کار را دنبال کنید.
در تب windows تیک تمامی گزینه های موجود را فعال کرده و از پایین فرم دکمه Analyze را کلیک کنید و پس از اتمام آنالیز دکمه Run Cleaner را کلیک کنید.

برطرف کردن ارور Error 0x8007003B: An unexpected network error occurred . آموزشگاه رایگان خوش آموز

سپس از پانل سمت چپ گزینه Registry را انتخاب کنید و تیک های گزینه های موجود را فعال و دکمه Scan for Issue را کلیک کرده تا اسکن انجام شود. پس از اسکن هم دکمه Fix Selected Issues را کلیک کنید.
اگر پیغام Do you want backup changes to the registry? را مشاهده کردید، پیغام را Yes کنید قبل از هر گونه تعمیر رجیستری، از رجیستری بک آپ گرفته شود(حتما بک آپ از رجیستری بگیرید).

برطرف کردن ارور Error 0x8007003B: An unexpected network error occurred . آموزشگاه رایگان خوش آموز

پس از اینکه فرآیند تکمیل شد، برنامه را بسته و سیستم را ریستارت کنید. پس از بالا آمدن سیستم، وضعیت ارور را بررسی کنید.

۸. Disable Proxy or VPN
اگر از اکانت مایکروسافتی استفاده می کنید و در زمان اجرای برنامه ها با این ارور مواجهید و یا در زمان اجرای Windows store این ارور را دارید، بهتر است Proxy یا VPN خود را غیرفعال کنید. برای این منظور با فشردن کلیدهای Windows Key + R پنجره Run را باز کنید و در ادامه عبارت inetcpl.cpl را وارد و enter کنید تا پنجره Internet Properties را باز کنید.

برطرف کردن ارور The proxy server isn’t responding . آموزشگاه رایگان خوش آموز

سپس به تب Connections رفته و در اینجا دکمه LAN settings را کلیک کنید.

برطرف کردن ارور The proxy server isn’t responding . آموزشگاه رایگان خوش آموز

حالا باید از غیرفعال بودن گزینه Use a Proxy Server for your LAN اطمینان حاصل کرده و همچنین گزینه Automatically detect settings را فعال کنید.

برطرف کردن ارور The proxy server isn’t responding . آموزشگاه رایگان خوش آموز

سپس فرم را ok کرده و وضعیت ارور را بررسی کنید.
 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی