%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-%d8%b3%d8%b1%d9%88%d8%b1

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزار%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-%d8%b3%d8%b1%d9%88%d8%b1
نرجس محسن زاده 4 سال قبل

با سلام من میخام ویندوز ۷ نصب کنم تنظیمات بوت رو روی سی دی رام قرار دادم ولی بعد از راه اندازی سیستم بوت نمیشه به سی دی باید چکار کنم ؟

سلام
چند بار کلید F8 رودر هنگام صفحه بوت فشار بدید تا به صفحه نصب هدایت شوید
در ضمن از طریق فلش یا dvd اقدام میکنید؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
خیلی ممنون از کاربر عزیز Amir_Club  

۱ – سیستم خود را ریستارت کنید قبل از شنیدن صدای بیپ و بالا امدن مشخصات باویس کلید DEL ( یا DELET ) کیبورد خود را چند بار فشرا دهید ( در برخی از لپ تاپ ها باید روی F2 ، در برخی از مادروبردها هم باید یا F12 ) را فشار دهید در اکثر موارد با زدن DEL کیبورد وارد صفحه بایوس مادروبرد می شوید. عکس زیر از صفحه تنظیمات بایوس گرفته شده است.
bios_main
۲ – خوب هم اکنون مانند عکس زیر روی سربرگ Boot کلیک کنید ( باز هم عرض میکنم این قسمت نیز در مادربوردهای مختلف متفاوت می باشد ) ، سپس Boot Device Priority را انتخاب کنید و دکمه اینتر را فشار دهید.
bios_boot
۳ – اکنون مانند تصویر زیر ۱st Boot Device رو انتخاب کنید برای بوت شدن از طریق باید درایور سی دی رام را انتخاب کنید ، برای بوت شدن از روی فلش دیسک باید USB FLASH رو انتخاب کنید و یا نام فلش دیسک خودتان را انتخاب کنید ( دقت داشته باشید برای بوت شدن از طریق فلش باید فلش دیسک شما حتما قبل از امدن به بایوس وصل باشد و مادربورد شما از این خاصیت پشتیبانی کند )
bios_order
۴ – خوب اکنون شما بوت را بسته به انتخاب روی سی دی رام و یا فلش دیسک خودتان تنظیم کرده اید ، برای ذخیره تغییرات اکنون روی F10 کیبورد خودتان کلیک کنید و سپس روی Yes یا OK کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود ، تمام شد اکنون شما برای نصب ویندوز اماده هستید .

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.