نصب کردن درایو بلوتوث در ویندوز 7

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارنصب کردن درایو بلوتوث در ویندوز 7
ماهان 4 سال قبل

سلام لطفا آموزش نصب درایو بلوتوث در کامپیوتر را آموزش دهید

.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
آیا سیستم من مجهز به بلوتوث است؟
برای نمایش آیکون بلوتوث در ویندوز، ابتدا باید از نصب بودن درایو بلوتوث در ویندوز خود اطمینان پیدا کنید. برای اطلاع از اینکه دستگاه شما دارای بلوتوث می باشد کافیست:

  1. استارت منو را بزنید.
  2. Device Manager را در آن تایپ و آن را باز کنید.
  3. در لیست نمایان شده به دنبال Bluetooth Radio بگردید که معمولا در قسمت Network Adapters می باشد.

نمایش بلوتوث
بررسی کنید درایورهای بلوتوث نصب شده باشند. حالا به راحتی می توان با روشن کردن بلوتوث دستگاه مورد نظر، به کامپیوتر یا لپتاپ متصل شد. برای اطلاعات بیشتر روش متصل کردن دستگاه های مختلف از طریق بلوتوث را از بروشور آن ها پیدا کنید. البته اکثر دستگاه های بلوتوثی به سادگی به ویندوز متصل می شوند.  در ادامه به نحوه اتصال دستگاه های بلوتوث دار به سیستم می پردازیم.
آموزش آپدیت درایور ویندوز
یکی از مشکلاتی که افراد بعد از نصب ویندوز باید باهاش دستو پنجه نرم کنند، نصب درایور های ویندوز هستش که هر کسی ترجیح میده از یه مسیر اینکارو انجام بده بعضیا از قسمت device manager خود ویندوز اینکارو انجام میدن، بعضی ها از طریق دیسک های همراه دستگاه هنگام خرید اینکارو انجام میدن، بعضی از طریق مجموعه دیسک هایی به نام driver pack اینکار را انجام میدن که اصلا راه خوبی نیست و من به شخصه هیچوقت پیشنهاد نمیدم! ولی بهترین راه نصب درایور های ویندوز و آپدیت درایور ها از طریق اینترنت هست چون آخرین نسخه اون درایور براتون نصب میشه و اکثر برنامه و بازی هایی که می خواهیم نصب کنیم با آخرین ورژن درایورها همخونی بهتری داره و باعث روانتر شدن اون برنامه ها میشه البته جدا از اینکه خیلی از باگ های نسخه های قبلی با نصب شدن آخرین ورژن بر طرف میشه!
پس روش های نصب درایور های ویندوز به شکل زیر هست:

  • نصب درایورها به وسیله خود ویندوز (device manager)
  • استفاده از نرم افزار شناسایی و نصب درایور و یا مراجعه به وب سایت های مرجع
  • دیسک های همراه سیستم یا دیسک های آماده به صورت پک

۱- آپدیت درایور آنلاین با device manager

  • نصب درایورهای ویندوز از طریق خود ویندوز به این صورت که شما کامپیوتر یا لپ تاپ به اینترنت وصل می شوید.(از طریق کابل یا وای فای)
  • روی start menu راست کلیک کرده و  در قسمت سرچ device manager رو تایپ می کنید و روی آن کلیک می کنید.
  • اگر درایوری از سیستم شما نصب نشده باشد یه این صورت نمایش داده می شود (unknown device) شما باید گزینه update driver software را بزنید بدین ترتیب نصب خودکار برنامه ها بعد از نصب ویندوز انجام می شود.

  • سپس روی گزینه اول کلیک کنید (search automatically for updated driver software).

 
سپس به صورت اتوماتیک درایور ویندوز شما از طریق اینترنت آپدیت می شود برای درایور هایی که به این شکل نیستند ولی مشکوکید به اینکه آخرین آپدیت آنها نصب شده یا نه هم به همین منوال می توانید آنها را تست کنید.
 
اگر مشکلی در این روند بود لطفا با ما در قسمت کامنت در ارتباط باشید . 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی