وصل نشدن اینترنت

ADS


RaminMZI 4 سال قبل

سلام خسته نباشید من با نرم افزار  internet off ایترنتو قطع کردم برای نصب برنامه بعد دیگه نتونستم اینترنتو وصل کنم البته وای فای وصله و به pc وصل نیست و روی troubleshoot هم که میزنم این پیغامو میده windows cannot access the specified device, path , or file. You may not have the appropriate permissions to access the item بعد که اوکی میزنی صفحه settings کلا بسته میشه اطفا راهنمایی کنین مرسی.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

باسلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

 

برای رفع این مشکل

  1. در جعبه جستجوی نوار ابزار دسکتاپ ویندوز ۱۰ عبارت Device Manager را تایپ کنید و سپس از لیست نتایج که بالای این سرچ باکس ظاهر می شود، گزینه Device Manager را کلیک کنید.
  2. در برنامه مدیریت سخت افزار ویندوز (Device Manager) کارت شبکه را انتخاب کنید. برای اینکار روی علامت + کنار گزینه Network Adapter کلیک کنید تا لیست آن باز شود. سپس نام کارت شبکه مورد نظر خود را از لیست پیدا کنید
  3. روی نام کارت شبکه خود کلیک راست کرده و گزینه Uninstall device را انتخاب کنید. سپس از دیالوگی که ظاهر می شود، گزینه Delete the driver software for this device را انتخاب کرده و دکمه Uninstall را بزنید.
  4. پس از اتمام حذف درایور سخت افزار مورد نظر، پنجره های باز را بسته و سیستم خود را Restart کنید.

پس از ریستارت شدن سیستم، ویندوز بطور خودکار بدنبال درایور کارت گشته و آن را نصب می کند. اما اگر این اتفاق رخ نداد با توجه به مدل لپ تاپ خود مجددا کارت درایور مربوطه را دانلود کرده و نصب نمایید , همچنین میتوانید در صورتی که از ویندوز ۱۰ استفاده میکنید با مراجعه به قسمت setting  بخش update & security  و در نهایت با کلیک بر روی check update ویندوز خود را اپدیت کنید و مشکل خود را رفع کنید .

اگر سوال بیشتری در این زمینه بود تیم ما در خدمت شماست .
باتشکر,
تیم پشتیبانی