برگرداندن اطلاعات سیستم

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزاربرگرداندن اطلاعات سیستم
امیر 3 سال قبل

یه کمکی ازتون میخواستم یه سیستمی رو برای ما آوردن که ازش استفاده کنیم توی مجموعه بعد من رفتم توی مای کامپیوتر توی بخش نتورک فک کردم شاید قبلا سیستماشون عضو شبکه بوده و روشون نظارت میکردن بعد رفتم توی پوشه یوزر و یوزری که ازش استفاده میکردیم رو پاک کردم گفتم مثلا اگه نظارت هم کنن روی این یوزر نظارت نکنن و کل اطللاعاتی که توی دسکتاپ بود یه دفعه پاک شد?? فک کنم یه چیزی حدود ۱۹ گیگ بود ??حالا چطوری برگردونم اطلاعات رو؟؟ممنون میشم کمکم کنید سیستم مجموعس ???

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
شما نمیتونید وقتی که اطلاعات یوزر هارد رو پاک میکنید برش گردونید، مگر اینکه به صورت کامل پاکش نکرده باشید و توی recycle bin باشه که بعید میدونم ناقص پاکش کرده باشید. اگر کل اطلاعات سیستم پریده پیشنهاد میشه مجددا ویندوز بزنید. اما قبلش اطلاعات مهم رو از روی درایو سی بردارید، و اگر ویندوز بالا نمیاد که دیگه مجبورید ویندوز رو مجدد بزنید. 
البته یک راه هست و اون هم اینه که سیستم رو به restore point های قبلی برگردونید. اگر برای انجام این کار نیاز به آموزش دارید بفرمایید که راهنماییتون کنیم. در غیر این صورت خودتون میتونید انجامش بدید. البته احتمال این هم هست که ری استور پوینتی وجود نداشته باشه، پس زیاد روش حساب باز نکنید.
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی