پرو خالی شدن دانلود توربو انجین گیم لوپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: نصب و اجرای بازی هاپرو خالی شدن دانلود توربو انجین گیم لوپ
emad 3 سال قبل

سلام من برنامه gameloop دانلود کردم و موقعی که خود برنامه داره turbo aow engine دانلود میکنه بعد یه مدت درصدش میره بالا و یهو میشه یک درصد و سرعت اینترنت رو هم میزنه صفر کیلو بایت و همینجا میمونه. در ضمن من آنتی ویروسم و ویندوز دیفندر رو هم غیر فعال کردم. میشه کمکم کنید . من چطوری درستش کنم از فیلترشکن هم استفاده کردم ولی بازم انطور شد لطفا کمک کنید

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

لطفا پس از ثبت نام در قسمت کامنت به ما بیان دارید دوست عزیز ویندوز شما چه ویندزوی می باشد و با این مشکل از چه زمان روبرو شدید ؟ ایا از vpn  استفاده میکنید یا خیر؟ 
برای این کار میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

emad  

ویندوز۷ ۶۴بیتی بله ار vpnاستفاده کردم ولی نشد و مشکلم از جایی شروع شد که برنامه gameloop رو پاک کردم و بعد مدت ها اقدام به نصب مجدد ان شدم این مشکل برام رخ داد

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

ایا با نصب دیگر شبیه ساز ها نیز به این مشکل برخورد میکنید ؟