پرینت برگه بدون امضا

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارپرینت برگه بدون امضا
مجتبی 4 سال قبل

با سلام خدمت شما من از ویندوز۱۰ نسخه۶۴بیتی استفاده می کنم وپرینتری هم در اختیار دارم مدلHP Laser P1102 هست مشکلی به با اون روبرو هستم اینه که بعضی صفحات وب مخصوصا اتوماسیون اداری رو که برگه دارای امضا رو میخوام پرینت بگیرم این برگه بدون امضا پرینت گرفته می شه لطفا برای رفع این مشکل راهنمایی بفرمایید.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
روش زیر را تست فرمایید
دسترسی به تنظیمات چاپ
برای دسترسی به تنظیمات چاپ موجود در Chrome می توانید دکمه ترکیبی CTRL+P را فشرده تا صفحه مربوط به تنظیمات چاپ باز شود. در حالت دیگر می توانید از منوی بالا سمت راست روی سه نقطه زده و به صفحه چاپ بروید.
 
تنظیمات پرینتر در مرورگر Chrome
سپس “Print” را از منویی که ظاهر می ‎شود انتخاب کنید. صفحه تنظیمات پرینت، دارای پیش نمایش پرینت (print preview) در سمت راست و تنظیمات پرینتر در سمت چپ است. هنگام تغییر تنظیمات پرینتر، پیش نمایش نیز تغییر خواهد کرد.
 
پرینتر خود را انتخاب کنید
برای تغییر پرینتر به پرینتری که می ‎خواهید روی آن پرینت بگیرید، روی دکمه ” Change” کلیک کنید. به این ترتیب می‎توانید با یک پرینتر دیگر، از یک سند PDF پرینت بگیرید و یا حتی با استفاده از Google Drive از فضای Cloud پرینت بگیرید.
اگر روی گزینه More Settings کلیک کنید، سایر تنظیمات را خواهید دید:
در این قسمت، کادر” Background colors and images ” (رنگ ها و تصاویر پسزمینه) را  تیک بزنید و تست فرمایید.
تنظیمات پرینتر در مرورگر Chrome
 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع

با تشکر,
تیم پشتیبانی.