رفع ارور MD_DL در نصب بازی فورتنایت

ADS


همه سوال هادسته بندی: نصب و اجرای بازی هارفع ارور MD_DL در نصب بازی فورتنایت
fort 4 سال قبل

سلام من فورتنایتو میخوام دانلود کنم ولی یه اروری میده به نام MD_DL چیکار باید کنم با قند شکن هم رفتم ولی جواب نداد

miladmt  

این ارور رو من نمیدونم
اما من خودم فورتنایت رو با برنامه اپیک گیمز دان کردم و راحت دانلود و نصب شد و اجرا شد شماهم اگه از اپیک استفاده نکردی اینکارو بکن با قندشکن برنامه اپیک گیمز رو دانلود بکن نصب کن بعد بازش کن فورتنایت رو سرچ کن وقتی اومد دانلودش کن وقتی دانلود شد قندشکنو میتونی خاموش کنی بری تو بازی

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
خیلی ممنون از کاربر عزیز miladmt 
رفع ارور MD-DL بازی فورتنایت
ارور MD-DL هنگام لاگین شدن در لانچر اپیک گیمز رخ می دهد و مانع از شروع بازی می شود. اصلی ترین دلیل این خطا، مشکل در سرورهای اپیک گیمز است که نمی تواند فرآیند لاگین شدن کاربران را انجام دهد و در نتیجه این خطا رخ می دهد. برای این وضعیت راه حلی وجود ندارد و تنها می توان منتظر حل مشکل از سمت اپیک گیمز بود. اما گزارش شده است که گاهی اوقات وجود مشکلاتی در سیستم کاربران نیز می تواند باعث وقوع این مشکل شود. در اینگونه مواقع راه حل های زیر پیشنهاد شده است:
 
ری استارت کردن سیستم: گاهی اوقات تنظیمات نامناسب بازی یا ویندوز ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند که ریاستارت کردن سیستم می تواند این تنظیمات اشتباه را تصحیح کند.
بررسی اتصال اینترنت و مناسب بودن سرعت آن: این بازی به اینترنت پرسرعت و پایدار نیاز دارد، بنابراین از مناسب بودن شرایط اینترنت خود مطمئن شوید. همچنین برخی کاربران اعلام کرده اند که مودم Wi-Fi آنها به نحوی مانع دیتاهای مربوط به بازی فورتنایت و لانچر اپیک گیمز را بلاک کرده و با تعویض مودم خود یا اتصال اینترنت، مشکل برطرف شده است.
غیرفعال کردن فایروال: یکی از دلایل اصلی این مسئله، بلاک شدن بازی یا لانچر اپیک گیمز توسط فایروال ویندوز یا دیگر فایروال های نصب شده در سیستم است. بنابراین غیرفعال کردن آن ممکن است به حل مشکل کمک کند. در صورتی که از فایروال های شخص ثالث استفاده نمی کنید، می توانید به روش زیر Firewall ویندوز را غیرفعال کنید:

  • در کادر جستجوی ویندوز، عبارت firewall را تایپ کرده و Windows Defender Firewall را باز کنید
  • حال از سمت چپ، گزینه ی Turn Windows Firewall on or off را انتخاب کنید
  • حال در هر دو قسمت Private network settings و Public network settings، گزینه ی Turn off Windows Firewall را انتخاب کنید
  • دکمه Ok را زده و سیستم خود را ریاستارت کنید. پس از راه اندازی سیستم، دوباره بازی را بررسی کنید.

 
رفع ارور ۳۰۰۰۷ در فورتنایت
کاربران بسیاری بعد از اجرای بازی توسط لانچر اپیک گیمز، خطایی با عنوان Launch Error (30007) دریافت می کنند که متن کامل آن به صورت زیر است:

Error Code: 30007 (Easy Anty-Cheat cannot run if Driver Signature Enforcement has been disables)

این ارور در دیگر بازی های Epic Games نیز مشاهده شده است و مربوط به لانچر بازی های اپیک گیمز است. برای حل آن به صورت زیر عمل کنید:
– در نوار جستجوی ویندوز، عبارت cmd را تایپ کرده، در لیست روی Command Prompt راست کلیک کرده و Run as administrator را بزنید
– در صورتی که پیامی با عنوان User Account Control ظاهر شد، Yes را بزنید
– در پنجره سیاه باز شده، دستورات زیر را به ترتیب و یکی یکی وارد کرده و Enter را بزنید:
توجه: در اجرای دستورات زیر دقت کنید. زیرا در صورت اشتباه، ممکن است در بوت ویندوز مشکل ایجاد شود.

bcdedit.exe -set TESTSIGNING OFF
bcdedit.exe -set NOINTEGRITYCHECKS OFF

در نهایت پنجره Command Prompt را بسته و سیستم خود را یک بار ریاستارت کنید. پس از راه اندازی، بازی را دوباره اجرا کنید.
 

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.