چطوری در ادوب انیمیت فارسی تایپ کنم؟ (adobe animate)

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارچطوری در ادوب انیمیت فارسی تایپ کنم؟ (adobe animate)
مهدی 4 سال قبل

سلام 
چطوری در ادوب انیمیت فارسی تایپ کنم؟ (adobe animate)
من موقع تایپ فارسی تمام حروف برعکس و جدا جدا نوشته میشن….تنظیمات تایپ آدوب انیمیت هم که شبیه  تنظیمات فتوشاپ و ایلوستریتور نیست و کلا متفاوته …..خواهشا راهنماییم کنید 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

بابت تاخیر در پاسخ دهی از شما پوزش میطلیبم قربان , به دلیل تداخلات این مشکل به وجود امده است و امید واریم این مشکل مجددا به وجود نیاید .
 
شما بسیار ساده برای انجام اینکار در لاین سمت راست بر روی T که همان معنای TEXT را میدهد کلیک کنید . سپس پنجره ای برای شما باز میشود .
پس از کلیک بر روی T شما می بایست یک کادر را انتخاب کنید که پس از انتخاب ان بر روی پنجره باز شده سمت راست بر روی زبانه PROPERTIES کلیک کرده و سپس در قسمت font ان را حتما حتما فارسی انتخاب کنید .
پس از ان حتما گزینه anti-alies را بر روی use device font را انتخاب کنید پس از ان میتوانید به راحتی نوشته در کادر معین کرده بنویسید . و پس از ان مشاهده میکنید که حروف جدا از هم هستند برای رفع این مشکل پس از نوشته شدن جمله خود یک کلیک بیرون کادر نمایید که مشکل رفع میشود .
برای سریع تر پاسخ دادن و پاسخ به تیم پشتیبانی قربان میتوانید ابتدا در سایت ثبت نام کرده و در قسمت پایین برای ما کامنت بگذارید .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

adbomb  

سلام . .ممنون از پاسخگویی شما
اما من از ادوب انیمیت ۲۰۲۰ استفاده میکنم و هرچی روی T میزنم عکس العملی نشون نمیده (یعنی این T باکس انتخابی نیست)
http://s12.picofile.com/file/8399589892/1.JPG

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

بله درست است شما در نوار ابزار سمت چپ تصویر T را مشاهده میکنید و بروی ان کلیک میکنید و پس از ان همانند تصویر فرستاده شده سمت راست شما یک کادر میبینید که میتوانید فونت و زبان را انتخاب کنید در انجا در قسمت font ان را در صورت وجود بر روی فونت اصفحانی گذاشته در غیر این صورت یک فونت فارسی را انتخاب کنید .
پس از ان به دنبال گزینه anti-alies گشتهدر کادر باز شده همانطور که میبینید شما زبانه های Object . Frame و .. را دارید . پس از پیدا کردن anti-alies ان را بر روی use device font را انتخاب کنید پس از ان میتوانید به راحتی نوشته در کادر معین کرده بنویسید .

adbomb  

گزینه anti-alies قفله ،نمیتونم انتخابش کنم

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

روبروی anti-alies گزینه های کشویی وجود ندارد ؟ ممنون میشویم عکس در این قسمت برای ما ارسال نمایید قربان