کارایی کم سیستم کامپیوتر باوجود قطعات نسبتا خوب

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارکارایی کم سیستم کامپیوتر باوجود قطعات نسبتا خوب

با سلام ،سیستم کامپیوتر بنده از قطعات نسبتا خوبی برخوردار است ولی کارایی و پاسخ گویی در برابر بازی ها و سایر کار هارا ندارد.
سیستم: cpu:corei5.4460 _nvidia geforce730_ram8gb_hard1t
به عنوان مثال سیستم من خیلی بیشتر از سیستم حداقلی برای اجرای بازی gta v هست ولی اجرا نمیشه ،یا بازی هایی قدیمی تر که بعضی از ان ها هم به سبک محیط باز هستند و سیستم خیلی پایینی لازم دارند ولی در حین بازی گیر میزنه و مجبور هستم با کیفیت پایین بازی کنم .
بعضی از بازی ها هم بعد از حدود ۲۰ دقیقه کار کردن شروع به گیر کردن میکنه.
با تشکر

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
معمولا قطعات استفاده شده در بیشتر زمان ها زمانی که به هم اسمبل میشوند , باهم کاملا ارتباط بر قرار نمیکنند و ممکن است اصلا قطعات توسط سیستم خوانده نشوند , ایا از ابتدایی که این سیستم اسمبل شده است با این مشکل رو برو هستید یا خیر؟ 
توصیه ما به شما ان است که یک مرتبطه سیستم خود را به فردی متخصص سپرده تا ویندوز را حتما حتما ان فرد تعویض کند و ویندوز ۱۰, ۶۴bit را نصب کند .
پس از انجام اینکار توصیه کنید به روش update درایور های سیستم شما را اپدیت نماید و مجددا تست کنید . 
 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.