کند شدن کامپیوتر بعد از تعویض ویندوز

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارکند شدن کامپیوتر بعد از تعویض ویندوز
Mbakh84 4 سال قبل

سلام. ابتدا من قصد ارتقای ویندوز ۷ به ۱۰ با dvd را داشتم، حین تعویض ویندوز dvd Rom مشکل پیدا کرد و ویندوز خراب شد. بعد از اون هم بایوس باز نمیشد که با سوئیچ CMOS تنظیماتش رو برگردوندم. بعد از اون هم با فلش ویندوز ۱۰ رو نصب کردم. اما کامپیوتر به شدت افت سرعت پیدا کرد و اگر استفاده سنگین ازش بشه، خطای صفحه آبی میده. فک کردم مشکل از پایین بودن سخت افزاره ، اما وقتی دوباره به ویندوز ۷ برگشتم، همون مشکل بود
سخت افزار: i3 2120
                 ۸g ram
                 GT 710 giga
                 ۵۰۰g HDD

Mbakh84  

درایور هام رو هم بروز کردم، مشکل از اونا نیست

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

این مشکل ممکن است هم از سمت سخت افزار سیستم شما و هم از سمت نرم افزار سیستم شما باشد برای مطمن شدن به روش زیر عمل کنید .
لطفا یک مرتبه ویندوز ۱۰ را نصب کنید  و حتما حتما به روش زیر پس از تعویض شدن ویندوز بالافاصله به روش زیر ویندوز را اپدیت کنید و درایور هارا به روش زیر اپدیت کنید .
اموزش اپدیت کردن ویندوز ۱۰

 

پس از اپدیت به روش بالا مجدد بررسی بفرمایید اگر مشکل پا برجا بود مشکل هم میتواند از سمت گرافیک و هم میتواند از سمت هارد خود باید به همین دلیل توصیه میکنیم برای بررسی های تکمیلی سیستم خود را به یک سخت افزار کار معرفی کنید .

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.