کنسل شدن نرم افزار موقع انتخاب نمای سه بعدی و ارور Crash dump

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارکنسل شدن نرم افزار موقع انتخاب نمای سه بعدی و ارور Crash dump
مهران فرهنگی 4 سال قبل

من در نرم افزار موقع انتخاب نمای سه بعدی ارور crash dump برام میاد البته یه بارم برای رفع این مشکل ویندوز سیستم رو تغییر دادم و دوباره نصب کردم چخ جوری میتونم رفعش کنم

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
بابت تاخیر در پاسخگویی از شما بسیار پوزش می طلبیم به دلیل اختلالاتی که در سرور به وجود آمده و حجم بالای سوالات  مقادیری از سوالات برای سایت ایندکس نشده است به همین علت سوالات برای پشتیبانی ارسال نشده و از این بابت از شما پوزش می طلبیم 
 
Crash dump از جمله ویژگی هایی ست که از ویندوز سرور ۲۰۰۸ و ویستا به بعد در سیستم عامل های مایکروسافت گنجانده شده است و وظیفه آن گزارش گیری از خطاهای ست که برخی برنامه به هنگام اجرا شدن در سیستم عامل به وجود می آورند. در واقع هنگامی که برنامه ای اختلالی جدی در کارکرد سیستم عامل به وجود بیاورد ابتدا ویندوز سریعا اطلاعات موجود در حال پردازش را ضبط و سپس برای جلوگیری از بروز مشکلات حادتر سیستم را به طور اتوماتیک ریستارت می کند. ضمن اینکه فایل ایحاد شده حاوی اطلاعات موجود در رم سیستم به هنگام بروز خطا می باشد، کاربر می تواند از طریق بررسی همین خطاها به دلایل بروز آن و نیز خطایابی آن بپردازد.
برای جلوگیری از بروز مجدد آن نیز پس از روشن شدن کامپیوتر کلید F8 را فشار داده تا وارد تنظیمات بوت سیستم عامل شوید. سپس با انتخاب “disable automatic reboot on system failure” سیستم را راه اندازی کرده تا مجددا خطا را ببینید. با انتخاب گزینه گفته شده در واقع به سیستم عامل می گویید که اگر مجددا خطایی رخ داد سیستم را به طور اتوماتیک ریستارت نکن، اما متن خطا را نیز بمن نمایش بده.
پس از انجام عملیات فوق، متن و کد خطا را یادداشت کرده و در سایت ان را در قسمت کامنت در انتهای این پست به ما بیان دارید  .
باتشکر,
پشتیبانی